[VerzamelTopic] EOS 5D mk III

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Graag gedaan!

Volgens mij is Canon de eerste die "on-camera playback tutorials" beschikbaar heeft gesteld.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Nikon heeft toch al iets vergelijkbaars? Misschien niet met video's, maar ik meen dat ze in hun instapmodellen wel wat help-bestanden/tutorials inbouwen.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

Bij deze :

Canon 5DIII met batterijgrip + 2 batterijen + 16GB CF : 2700€ af te halen in de provincie Antwerpen.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

zou ik niet doen, die camera heeft last van een vreselijk lichtlek :twisted:
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

@Urbex ga je naar de D800 of 1Dx ? :)

Zo te zien hebben inmiddels de betere winkels de 5d3 ruim op voorraad en in het flinke zakken met de prijs begonnen.
Inmiddels staat de teller op €2809,- als je hem haalt bij Foto klein :)
Het prijs stunten is al eerder begonnen als eerdere voorspellingen, ik ben nog wel benieuwd hoeveel ze nog gaan zakken in de komende weken.
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

eos4all schreefCOLONzou ik niet doen, die camera heeft last van een vreselijk lichtlek :twisted:
Zeg jij!

Is ondertussen allang rechtgezet door Techrepair.
De herstelbon is erbij!!!!
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

WireWess schreefCOLON@Urbex ga je naar de D800 of 1Dx ? :)

Zo te zien hebben inmiddels de betere winkels de 5d3 ruim op voorraad en in het flinke zakken met de prijs begonnen.
Inmiddels staat de teller op €2809,- als je hem haalt bij Foto klein :)
Het prijs stunten is al eerder begonnen als eerdere voorspellingen, ik ben nog wel benieuwd hoeveel ze nog gaan zakken in de komende weken.
Ik ga voor niks meer. Alles wordt verkocht.
Ik vraag voor de 5D3 met batterijgrip en 2 batterijen en een CF van 16GB 2700 euro.
Als jij beter kan nieuw BTW inclusief zeker doen dan deze moment.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

WireWess schreefCOLONInmiddels staat de teller op €2809,- als je hem haalt bij Foto klein :)
2799,- kwam ik hem vandaag voor tegen... hij daalt inderdaad redelijk snel de laatste weken
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Bij deze :

Canon 5DIII met batterijgrip + 2 batterijen + 16GB CF : 2700€ af te halen in de provincie Antwerpen.
Huh, heb ik iets gemist, ik dacht dat je er zo tevreden over was. Waarom verkoop je nu alles?
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

karin115 schreefCOLON
Bij deze :

Canon 5DIII met batterijgrip + 2 batterijen + 16GB CF : 2700€ af te halen in de provincie Antwerpen.
Huh, heb ik iets gemist, ik dacht dat je er zo tevreden over was. Waarom verkoop je nu alles?
Ben ik nog altijd maar ben op de sukkel met de gezondheid dus...
Het wordt mij allemaal wat te 'zwaar'.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

jammer...
Gebruikers-avatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2009 12:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Sterkte!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Dat klinkt niet fijn, Urbex! Hopelijk gaat het sukkelen gauw weer over zodat je wel weer lekker kan gaan fotograferen! Maar ga je dan nu naar een compact[ of systeemcamera toe dan?
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

Rocker schreefCOLONDat klinkt niet fijn, Urbex! Hopelijk gaat het sukkelen gauw weer over zodat je wel weer lekker kan gaan fotograferen! Maar ga je dan nu naar een compact[ of systeemcamera toe dan?
Zal afwachten worden.
Vrijdag gaan ze met een nieuwe medicatie starten aan de hand van een baxter en 14 dagen later herhalen ze dit weer en dan zou het om de 8 weken zijn, waardoor ik veel minder 'pijn' zou moeten hebben.

Als dit zo zou zijn overweeg ik alles te houden en anders een iets compacter toestel te kopen.
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

Daarnet ben ik nog eens een concertje gaan fotograferen en heb gemerkt dat er 1 van de rubbers bijmij al aan het loskomen is.
Voorlopig onderneem ik er geen aktie voor maar het zou weer niet mogen.
GdH
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2007 10:50

Het wordt tijd dat je eens ophoud met dat gezever hier..... ik lees hier graag over de 5DIII, niet jouw eeuwige gezeur. Dus graag je spullen z.s.m. verkopen en hier niet meer klagen.
Afotos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 949
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009 18:38
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

ik snap sowieso de bedoeling van zijn posts niet als hij eerst met veel poehaa verteld dat techrepair zijn lichtlek niet goed heeft opgelost en even later weer meldt dat alles is opgelost en dat hij een bon van de reparatie heeft....
757D + 8-400 mm
Gebruikers-avatar
G'tje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 290
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2009 13:34
WoonplaatsCOLON Enschede

Als het rubber van zijn kamera loslaat, dan mag hij dat van mij rustig melden. Want ik vind ook dat dat niet zou mogen gebeuren. En verder vind ik dat er niets mis is met zijn laatste posts.

Als je het gezever vind kun je ook denken "ach, laat maar".
Grtz, Gerard.
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

GdH schreefCOLONHet wordt tijd dat je eens ophoud met dat gezever hier..... ik lees hier graag over de 5DIII, niet jouw eeuwige gezeur. Dus graag je spullen z.s.m. verkopen en hier niet meer klagen.
Beste heer/mevrouw,

Ik heb 5 weken vakantie, ja 5 weken, tijdens de eerste dag van mijn vakantie ben ik naar Techrepair gereden, heb hen gemeld dat ik kwam dus...
En toen hebben ze het netjes en onmiddelijk opgelost!
Dat er een lichtlek aan dit toestel was weet IEDEREEN, toch bij de eerste lichting.

Dat er nog problemen aan dat toestel boven komen kan ik niet aandoen!
Als je alleen maar positieve zaken over de 5DIII wilt lezen negeer dan maar voortaan mijn posts.
Voor + 3000 euro moet het toestel gewoon ok zijn punt ander lijn.

Voor de rest ben ik er heel tevreden van alleen merk ik wel dat hij soms weigert scherp te stellen in donkere omstandigheden.
Hij krijgt voormij een score 85/100 maar ja das in jullie oogskes heel slecht uiteraard.
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

G'tje schreefCOLONAls het rubber van zijn kamera loslaat, dan mag hij dat van mij rustig melden. Want ik vind ook dat dat niet zou mogen gebeuren. En verder vind ik dat er niets mis is met zijn laatste posts.

Als je het gezever vind kun je ook denken "ach, laat maar".
Het is nu niet dat hij loshangt he maar kom je er met de duim over rolt hij wel op.
Ik wacht nog even af hoe het verder verloopt ermee en anders bij een onderhoud in December bij Techrepair zullen ze dat wel snel oplossen denk ik.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar