BMX

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Hallo, onlangs heb ik een themashoot gehad met strobistfotografie.
De ochtend zat ik in een groepje dat zich bezig hield met BMX fotografie.
Nu heb ik zelf helemaal niks met BMX en had ik ook geen idee wat ik mij daarbij moest
voorstellen ondanks dat heb ik toch een paar foto's kunnen maken die ik de moeite waard vind om
te posten.

1.

29161

2.

29162

3.

29163

4.

29164

5.

29165

Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

ik vind ze geslaagd , mooie actie en toch lekker scherp , foto 3 vind ik niet zo in de serie passen...er zit daar geen actie in
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

foto1: leuk detail dat "verkeers" bordje met die pijl ;)
foto2: als je de cam iets meer naar beneden gericht had was deze mooier geweest denk ik, reflectie in het water en het plafond was dan minder "storend" geweest.. ;)
foto3: ondanks dat deze inderdaad niet in de serie hoort ivm actie, is deze wel vrij goed geslaagd! ;) jammer van het tl-lichtbuis linksboven in de hoek
foto4: mooie actie foto!
foto5: ook erg mooie actie foto, maar jammer van de toch wel erg drukke/niet bij passende achtergrond! :(

over het algemeen, volgende keer even op de omgeving letten ivm storende dingetjes en niet bijpassende achtergronden enzo.. ;)


gr. Michel
p.s. ik kan het je niet na doen.. hahaha! :p
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Ik vind ze wat donker, en dan bedoel ik specifiek je onderwerp, de omgeving mag natuurlijk een stuk donkerder zijn. Vooral bij je flatland foto´s kun je erg dichtbij komen met je lampen om hem goed uit te lichten en dat vind ik dus niet goed genoeg gedaan.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Dank jullie wel voor jullie feedback. (en complimenten)
Het was ook best heel moeilijk om een onderwerp/thema te fotograferen waar je eigenlijk helemaal
niks mee hebt. Daardoor ga je eigenlijk maar "gewoon" wat schieten.
Het donkere heb ik eigenlijk bewust gedaan om zo het "verlatene" van de parkeergarage meer te benadrukken.
Volgende keer idd (proberen) het onderwerp meer uit te lichten maar goed ik ben nog niet zo'n ster in het bewerken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar