Ik ben net even naar buiten geweest om te proberen hoe het is om s`avonds foto`s te maken, deze heb ik net geschoten en ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.. Ik zelf vind het aardig goed gelukt, maar ben ook pas een beginner, dus misschien dat jullie nog tips hebben waar ik meer op moet letten..
Iso: 200, F/9.0, 30 sec
Park @ Night
ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators
- Billie-90
- Canon shooter pro+
- BerichtenCOLON 3805
- GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
- WoonplaatsCOLON Maastricht
zoals je misschien zelf ziet is het 'n vrij donkere foto..
misschien volgende keer op M en BULB zetten en dan langer als 30sec. te belichten..
ik had de foto ook ietsjes anders genomen..
ik had vanaf vlak boven het paadje gefotografeerd en links en rechts wat weggehaald..
gr. Michel
misschien volgende keer op M en BULB zetten en dan langer als 30sec. te belichten..
ik had de foto ook ietsjes anders genomen..
ik had vanaf vlak boven het paadje gefotografeerd en links en rechts wat weggehaald..
gr. Michel
Mijn tip zou zijn, zet hem recht. Hij helt naar links.
groetjes,
Barend
groetjes,
Barend
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
- mmk
- Canon shooter pro+
- BerichtenCOLON 2937
- GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
- WoonplaatsCOLON Eindhoven
- CONTACTCOLON
De essentie van het plaatje vind ik wel leuk. De symmetrie e.d. Zoek dat meer op, het plaatje komt op mij wat afstandelijk over.
Ik weet niet of ik nog langer zou belichten. de lucht wordt dan wel heel erg licht door de licht vervuiling. Wel zou ik denk de voorgrond wat lichter willen zien. zodat je echt de plaat in wordt getrokken. Dan zit je aan meerdere belichtingen dus.
Ik weet niet of ik nog langer zou belichten. de lucht wordt dan wel heel erg licht door de licht vervuiling. Wel zou ik denk de voorgrond wat lichter willen zien. zodat je echt de plaat in wordt getrokken. Dan zit je aan meerdere belichtingen dus.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')