Cash back van Canon

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
robfzr1000
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2007 10:33
WoonplaatsCOLON Limbricht

Michiel 40D schreefCOLONIk was sowieso van plan een 7D te kopen, en daarbij wilde ik ook mijn Tamron vervangen door een L lens met ongeveer hetzelfde bereik.

Voor mij dus +1 voor Canon, want ik krijg mooi €100,- extra korting :wink:

Hier wordt ook serieus nagedacht over een andere body, maar wacht de btw dagen van mediamarkt wel af, en zou volgens mij in jou situatie ook aantrekkelijker zijn dan de cashback van Canon.

Misschien wacht ik zelfs nog wat langer, want heb vernomen dat de 5d mark III niet heel lang meer duurt
Body's, glas en ander spul
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

robfzr1000 schreefCOLON
Michiel 40D schreefCOLON
Misschien wacht ik zelfs nog wat langer, want heb vernomen dat de 5d mark III niet heel lang meer duurt
Hoorde ik ook begin van het jaar, en van dat gerucht is helaas nog niks gekomen. Ben bang dat dit helaas allemaal nog geruchten stromen zijn. :oops:
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Michiel 40D
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009 14:13
WoonplaatsCOLON Delft

Mediamarkt is helemaal niet goedkoop, en niet alle lenzen hebben ze. Zeker de L serie bijna nooit.
Soms kun je idd. met die BTW dagen je slag slaan. Maar zijn ze niet al geweest?
Canon 7D - EF 17-40/f4.0 L USM - EF 50/f1.4 - EF 70-200/f2.8 L USM - Canon 430EXII
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Mediamarkt kan nog wel eens goedkoper zijn dan menig foto speciaalzaak ;-) Heb zelf de 10-22 daar gekocht schelde toch echt paar tientjes met de goedkoopste in pricewatch van tweakers :D

Ik sluit MM tegenwoordig niet zo snel meer uit :oops:
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
robfzr1000
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2007 10:33
WoonplaatsCOLON Limbricht

Apple schreefCOLONMediamarkt kan nog wel eens goedkoper zijn dan menig foto speciaalzaak ;-) Heb zelf de 10-22 daar gekocht schelde toch echt paar tientjes met de goedkoopste in pricewatch van tweakers :D

Ik sluit MM tegenwoordig niet zo snel meer uit :oops:
+1 en als je een advertentie van internet meeneemt willen ze zeker wat van de prijs afdoen, in 2009 voor 840 euro een 40d gekocht bij MM(incl 17-85IS), ik had een advertentie bij me, en zonder probleem voor het zelfde geld megekregen.

Daarbij werkt een vriendin van me ook bij MM(toen nog niet) en krijgt bovenop de 19% btw korting ook nog personeelskorting, dan wordt de 5d mark II erg interessant.
Body's, glas en ander spul
cilcanon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2012 18:46

Ik heb net de cash back ingevuld! De 600d aangeschaft; en een week later toch ook maar de 430 flits en een 50mm 1.4..... Ga er vanuit dat ik hiermee voorlopig genoeg heb! Ware het niet dat de accu gisteren toch leeg was, en dat de volgende aanschaf weer wordt. Scheelt voor mij toch 70 euro nu, vandaar toch maar de knoop doorgehakt en niet uitgesteld.
Maar, ik kan nog meer aanvragen zag ik, dus als er nog iemand bij mijn cashback wil aansluiten dan delen we de winst!
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Ik begrijp dat je geld terug krijgt als je een actie body en lens koopt binnen de actie-periode? Deze hoeven niet tegelijk gekocht te zijn?

Ik heb namelijk 3 januari een 5D II gekocht en wil komend weekend nog een 24-70 f2.8 kopen....dan zou ik dus in aanmerking komen als ik het goed begrijp?


EDIT: ik zie zojuist dat de 24-70 niet bij de actiemodellen staat.....erg appart :(
- Canon spul -
Anoniem 4

Dennis-010- schreefCOLON... een 24-70 f2.8 kopen....
Die staat er nou net niet bij. :cry:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar