Nog eentje uit de serie van gisteren

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Zo post hij nooit wat..... :mrgreen:

Deze ook nog uit de foto's die ik gisteren genomen heb van mijn oudste zoon, deze foto is bewerkt in photoshop middels een plugin van Nik Software.
Vind hem zelf wat hebben op deze manier dus ik dacht, we delen hem hier maar even.
Bedankt voor het kijken.

26457

Deze keer geen stemmen welke ik moet kiezen, deze past niet aan de muur naast die andere welke ik gisteren geplaatst heb, maar ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden.

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik vind dit een hele mooie foto, eigenlijk heel wat mooier dan die waar we gister uit mochten kiezen... :wink:
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
vanzwijndrecht
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2011 18:57

Is hij niet een pietsie onderbelicht? Ik kan niet goed zien wat je zoontje in zijn rechterhand heeft. Ook zijn gezichtje is wat bleekjes. Verder vind ik het een foto waar veel diepte in zit. Nog twee stapjes en hij komt uit het plaatje.
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Dank voor de reacties. @Marco, ga hem eerst even op 20/30 uitprinten en naast die andere houden die er al hangt. Als het netjes combineerd, dan kunnen we wellicht nog voor deze gaan, mijn vrouw prefereert deze ook boven die welke ik gisteren plaatste.
@Vanzwijndrecht, ik zie de onderbelichting niet echt, maar dat kan kloppen, bij het afdrukken op het minilab op mijn werk komen ze er altijd 1 stapje donkerder uit dan ik het hier op mijn mac zie. Ook hiervoor druk ik eerst een proefje af voor hij groter gaat. Thanks
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar