Guillemins Luik (Nu echt met foto's!!!!!!)

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
p.rochat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2011 20:49
WoonplaatsCOLON Woudrichem
CONTACTCOLON

Na een moeizame aanloop is het toch gelukt foto's te plaatsen, sorry voor de valse start.

Voor wie ooit eerder fotowerk van mij gezien heeft zal dit een vreemd uitstapje zijn.
Meest fotografeer ik Urbex maar omdat het goed is ook met andere vormen van fotografie
actief te zijn heb ik geprobeerd van het "dood gefotografeerde" station Guillemins toch originele opnamen te maken.

Ik ben ben benieuwd hoe deze (mijn eerste op EOS Digitaal) hier ontvangen worden.


Foto 1
Afbeelding


Foto 2
Afbeelding


Foto 3
Afbeelding


Foto 4
Afbeelding


Foto 5
Afbeelding


Foto 6
Afbeelding


Foto 7
Afbeelding


Foto 8
Afbeelding


Foto 9
Afbeelding


Foto 10
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 18 op p.rochat, in totaal 31 keer gewijzigd.
Neem eens een kijkje op mijn site voor meer werk http://www.peterrochat.1x.com" onclick="window.open(this.href);return false;

(Canon 5D mk2+grip 24-105 L is F4 / 17-40 L F4 / 70-200 L is F2,8 / Lensbaby / Strobistset / diverse filters)
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Welkom op dit verslavend forum.

1 tip, plaats gewoon foto's en geen linkjes, daar zijn de meeste hier niet zo van. Je zult veel minder reacties krijgen op je foto's.

Gr. Leo
Gebruikers-avatar
p.rochat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2011 20:49
WoonplaatsCOLON Woudrichem
CONTACTCOLON

valkenburg schreefCOLONWelkom op dit verslavend forum.

1 tip, plaats gewoon foto's en geen linkjes, daar zijn de meeste hier niet zo van. Je zult veel minder reacties krijgen op je foto's.

Gr. Leo

Beste Leo,

Ik zit ook enorm te stoeien om dit voor elkaar te krijgen maar er lukt geen kl.... van!
Wat doe ik dan verkeerd???
Neem eens een kijkje op mijn site voor meer werk http://www.peterrochat.1x.com" onclick="window.open(this.href);return false;

(Canon 5D mk2+grip 24-105 L is F4 / 17-40 L F4 / 70-200 L is F2,8 / Lensbaby / Strobistset / diverse filters)
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Je moet je foto's eerst uploaden naar je album. Daarmee krijgt je foto een nummer (in adresbalk te zien). Je opent een topic en plaatst het nummer tussen [photoid]xxxxxx[/photoid]

Gr. Leo
Gebruikers-avatar
p.rochat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2011 20:49
WoonplaatsCOLON Woudrichem
CONTACTCOLON

valkenburg schreefCOLONJe moet je foto's eerst uploaden naar je album. Daarmee krijgt je foto een nummer (in adresbalk te zien). Je opent een topic en plaatst het nummer tussen [photoid]xxxxxx[/photoid]

Gr. Leo
Oke bedankt.

Ik ga hem nu verwijderen en morgen een nieuwe poging wagen.
Neem eens een kijkje op mijn site voor meer werk http://www.peterrochat.1x.com" onclick="window.open(this.href);return false;

(Canon 5D mk2+grip 24-105 L is F4 / 17-40 L F4 / 70-200 L is F2,8 / Lensbaby / Strobistset / diverse filters)
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ergens op het forum staat een beschrijving van het geheel, maar kan het zelf zo snel ook niet vinden :roll: :wink:

Succes

Edit: http://www.eosdigitaal.nl/index.php?opt ... &Itemid=54" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door 1 op valkenburg, in totaal 30 keer gewijzigd.
Jascha_400D
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1394
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2007 19:58
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Hey Peter leuk je hier ook te zien.
Nu de foto's nog ;)

Groet,

Jascha
eos 5D mk2

http://www.lost-in-time-ue.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

welkom op dit forum, heb even je site bekeken en laat die foto's maar komen die zien er goed uit.
wat je ook kan doen is het web-adres tussen [img ][ /img] zetten bv [ img]http://www.peterrochat.1x.com/images/100537-F.jpg[/img] dit is een foto van jezelf. het enige wat ik fout gedaan heb is een spatie na de eerste [ gezet zodat je de link komt te zien anders was het je foto geworden.
groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gebruikers-avatar
industrial63
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 00:21

Prachtige highkey platen...complimenten... (wel iets anders dan dat ik laatst gemaakt heb.... :oops: )
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

p.rochat schreefCOLONWat ik ook probeer geen foto's te zien, ik vind het wel best zo!!!
Ieder het beste en als het plaatsen ooit nog eens gaat lukken kom ik nog wel eens terug.
Gezien je foto's op je website jou ik dat wel jammer vinden als je ze hier niet wilt/kunt delen.
Kijk nog eens naar de volgende link over het plaatsen van een foto: http://www.eosdigitaal.nl/index.php?opt ... &Itemid=54" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr. Leo
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik heb je startpost even aangepast zodat de foto daarin zichtbaar is
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Mooie foto.
Zo ook op je website, daar staan schitterende plaatjes van dit prachtige station tussen.

Tsja, op naar Luik..........
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

p.rochat schreefCOLON als het plaatsen ooit nog eens gaat lukken kom ik nog wel eens terug.
Dat is logisch gezien interessant!
Je komt hier terug nadat het je is gelukt om hier foto's te plaatsen?
En om foto's te plaatsen moet je hier zijn/terug komen.
Wat je pas doet als het je is gelukt om foto's te plaatsen.
Wat pas kan als je hier bent.
Ad infinitum.

Wat ga je eerst doen ? 8)
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
Vlaanderen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 463
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2009 22:39

Ik had ze al bekeken op je website, en ondanks dat ik niet zo,n fan ben van erg lichte foto,s met veel wit, vindt ik het stuk voor stuk zeer mooie platen. Mooi dat het plaatsen hier uiteindelijk toch gelukt is. 8)

groet,

Richard.
"Ervaring" is dat wat je krijgt nadat je het nodig had.
Gebruikers-avatar
Marcel174
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2010 10:31
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Mooie foto's

Ik vindt ze allen iets te licht qua kleur. Wat meer contrast zou naar mijn mening mooier zijn.
Mar ik ken het gebouw ook niet dus wellicht zou ik dat eerst moeten zien alvorens daarover een oordeel te geven.

Wel vind ik ze artistiek gezien zeer goed gekozen.

Gr Marcel
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Hele nette serie. Ik hou juist wel van dat lichte, vooral als er dan in contrast ermee iets echt uitspat. Wat mij betreft zijn foto 5, 8 en 10 dan ook de uitschieters. Mooi hoor!
Jascha_400D
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1394
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2007 19:58
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Heel wat anders dan ik van je gewend ben, maar zeker niet minder mooi.
De lichte bewerking vind ik hier erg geslaagd.

Groet,

Jascha
eos 5D mk2

http://www.lost-in-time-ue.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
IMS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2011 09:01
CONTACTCOLON

Ik vind het een mooie serie. Ongelofelijk trouwens, wat de manier van fotograferen, het kiezen van standpunten en eventuele nabewerking kan doen. Laatst zag ik een fotoserie van hetzelfde station en bij die serie bekroop me een beetje luguber gevoel. Jouw foto's zijn juist heel licht en maken dat ik nieuwsgierig word - dat ik er zelf ook wel eens naar toe zou willen.
In 2011 gestart met EOS 1000D en EF-S 18-55mm. Vrij snel daarna EF-S 17-85mm IS USM aangeschaft. Na een jaar Tamron 70-300mm Di VC USD erbij gekocht. In september 2013 defecte 17-85mm vervangen door EF-S 15-85mm.
Koen Smit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 320
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 07:57

Erg fijn, stuk voor stuk, behalve de eerste, die haalt het niveau van de rest niet.
Gebruikers-avatar
p.rochat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2011 20:49
WoonplaatsCOLON Woudrichem
CONTACTCOLON

Koen Smit schreefCOLONErg fijn, stuk voor stuk, behalve de eerste, die haalt het niveau van de rest niet.

Zoveel mensen zoveel smaken.
Ik vind het heel bijzonder dat je dit opmerkt omdat ik de hele serie ook heb ingestuurd voor http://www.1x.com" onclick="window.open(this.href);return false; en daar juist de laatste als voldoende beoordeeld werd om op de Gallery te plaatsen.
De andere foto's zijn afgewezen door de moderators.

Bedankt voor je reactie!

Gr. Peter
Neem eens een kijkje op mijn site voor meer werk http://www.peterrochat.1x.com" onclick="window.open(this.href);return false;

(Canon 5D mk2+grip 24-105 L is F4 / 17-40 L F4 / 70-200 L is F2,8 / Lensbaby / Strobistset / diverse filters)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar