Lucy @ PiaR-Fotografie [nude]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

In de vakantie weer wat nieuwe dingen in de studio gemaakt en die dus maar eens uitgeprobeerd. Was geen straf om dat me Lucy te doen.

1 Eindelijk mechanisch en electronisch de regen helemaal onder controle, scherpe dikke druppels!
Afbeelding

2 nieuwe muur in de slaapkamer setting
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Supermooi. Hier kan ik als amateurtje alleen maar van dromen, om zulke foto's te schieten.

Vooral de tweede vind ik erg mooi. Mooie setting, belichting, en een hele verleidelijke blik van het model.

Super.
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Hoi!

Als ik eerlijk ben vind ik het niet zo'n goede serie.
De belichting vind ik op sommige platen vrij slordig zoals op nummer 1 en 3.
Op nummer 1 lijkt haar voorhoofd wel een zonnetje en op drie vind ik het licht op haar rechterbeen iets te veel.
De settings zijn mooi maar die regenfoto's heb ik nu wel gezien.

Ik vond je vorige serie 12x beter :)
Daar zat volgens mij veel meer gevoel in...
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Drwizz schreefCOLONHoi!

Als ik eerlijk ben vind ik het niet zo'n goede serie.
De belichting vind ik op sommige platen vrij slordig zoals op nummer 1 en 3.
Op nummer 1 lijkt haar voorhoofd wel een zonnetje en op drie vind ik het licht op haar rechterbeen iets te veel.
De settings zijn mooi maar die regenfoto's heb ik nu wel gezien.

Ik vond je vorige serie 12x beter :)
Daar zat volgens mij veel meer gevoel in...
natuurlijk is deze serie niet te vergelijken met de Spa serie, maar met slordige belichting heeft dit niets te maken. Haar huid is nat van het water, dus natuurlijk glimt dat. Op 3 is voor hard licht met zware schaduwen gekozen, dat is een keuze en niet slordig. M.i. gaf dat veel kracht aan het beeld en vooral ...zo bleef de mooie structuur van de muur overeind.
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

@piar-fotografie: Hey, ik ben het niet helemaal met je eens... :) Haar voorhoofd is te veel belicht en dat is niet zo lekker. Dat valt gewoon op.
Harde belichting op drie is idd een keuze maar in dit geval niet zo lekker. Dat is gewoon iets wat ik persoonlijk anders had gedaan... That's all...
Ik ben echt wel een fan van je werk maar deze vind ik gewoon minder...
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Mooie studio, nog steeds en gaaf dat je nu de druppels kan bevriezen. Blijft een punt met regenshoots als je spetters omhoog vallen. Dat is bij jou dus niet langer nodig.
De muur veind ik heel mooi geworden zeg in de slaapkamer. Rden om nog een keertje langs te komen. Daarom ook voorkeur voor foto 2 en 3 met als nummer 1 toch foto 2. Super blik met de kijker heeft ze daar.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
wim v
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 22:17
CONTACTCOLON

Ik vind ze prachtig zeker de belichting van 3 (FD) gebruikt deze belichting ook vaak, ik hou hier wel van.
Zo zie je smaken verschillen.

Gr,
Wim V
iemand die weinig ervaring heeft kan nog veel leren :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar