Euro Jam 2011 Basketbal op hoogstaand niveau:)

Volleybal, handbal, zaalvoetbal.. alle vormen van sport die zich in de zaal afspelen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Arnoud-fotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 15:23

Mijn eerste post hier( zal me nog ff voorstellen in het daarvoor bedoelde topic;) ben iig groot basketball fan en dus ook vaak fotograferend langs de velden te bekennen:) hier bij 7 foto's van 3 verschillende wedstrijden die op zaterdag werden gespeeld tijden EuroJam in Almere.

Game 1 Nederland vs villonava college uit Amerika
F1
Afbeelding

F2
Afbeelding

F3
Afbeelding

game 2 dames Nederland vs boston college
F4
Afbeelding

F5
Afbeelding

game 3 Israël vs Georgië
F6
Afbeelding

F7
Afbeelding

volgens mij zijn alle foto's gemaakt op iso 2500 F 4 tot 4.5 en sluitertijd van 1/640 tot 1/800e gemaakt met canon 50 D en 85 mm prime 1.8

alle tips trucs en kritieken zijn welkom:)

groet Arnoud.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Serie ziet er goed uit,Mis bij sommigen een beetje scherpte op het gezicht. Foto 1 en 3.
Foto 5 en 6 Vind ik leuke actiefoto's Vooral door de uitdrukkingen in het gezicht.
Je zou kunnen proberen om nog iets meer snelheid erin te leggen, Door meer met sluitertijden te gaan proberen. Maar ik vind deze foto's er ook al goed uitzien.
Laatst gewijzigd door 1 op BossA, in totaal 16 keer gewijzigd.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Arnoud-fotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 15:23

dank voor uw reactie! ik had voor me zelf bedacht om deze wedstrijden de actie + uitdrukkingen goed en mooi vast te leggen, dus fijn dat dat iig over gekomen is!:)
ik zal misschien volgende keer is met sluiterijden gaan spelen misschien heeft het wel een goed effect;) bedankt

en alle andere commentaren zijn van harte welkom!:)
Naveed123
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2013 08:31

Toch ben ik niet ontevreden. Lastige lichtomstandigheden en reflecties.
Zie jullie mening met belangstelling tegemoet:
:mrgreen:
Unlock the key of your success by pass 4 sure and MICROSOFT.By using our latest University of California, Berkeley and wikipedia study material.
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Het lijkt mij ontzettend moeilijk om daar goede foto's van te maken. Voor mijn smaak is de achtergrond iets te nadrukkelijk aanwezig. Vooral op foto 2 en 3. Je hebt ook al snel halve mensen op deze foto's. Dat vind ik altijd een beetje storend. Maar ik heb wel met plezier naar deze foto's gekeken.

Gr. Henriëtte
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar