Kleur en snottebel, of zwartwit zonder..?

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Michael_7D
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2012 11:27

Mijn voorkeur gaat duidelijk naar zwart/wit uit en dat heb ik normaal niet zo. Maar sommige mensen waren verbaast toen ik vertelde dat het deels geretoucheerd was. Dus nu twijfel ik toch weer een beetje of ik het wel goed heb gedaan.

Dit was overigens een foto uit een serie en aangezien het jochie een chronische loopneus had heb ik flink wat 'moeten' repareren, ik vond het jochie zeker de moeite waard overigens ;-)

36553

36554

Laatst gewijzigd door 1 op Michael_7D, in totaal 16 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
JohnS
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 642
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2008 21:01
WoonplaatsCOLON Tijdelijk in het buitenland

Kleur, met snottebel.

Waarom? Foto spreekt meer, is authetieker. De zw/w is wel mooi, maar een beetje te "glad" naar mijn smaak.
Kinderen zijn kinderen en daar hoort soms een wat minder "netjes" bij. Maar da's mijn idee.
Gewoon... spullen.
Studio60

Persoonlijk denk ik aan foto 2.. Staat leuk aan de muur.!!

Zou hem denk graag iets donkerder zien denk ik..

Oogt mij een beetje vlak idd, maar daar is iets aan te doen..

Leuke foto..
Gebruikers-avatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2009 12:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

JohnS schreefCOLONKleur, met snottebel.

Waarom? Foto spreekt meer, is authetieker. De zw/w is wel mooi, maar een beetje te "glad" naar mijn smaak.
Kinderen zijn kinderen en daar hoort soms een wat minder "netjes" bij. Maar da's mijn idee.
+1
Gebruikers-avatar
Michael_7D
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2012 11:27

Ik vond in eerste instantie de bewerkte versie ook mooier dan het origineel, hij is inderdaad wat licht maar deze zwart/wit modus heb ik dus gebruikt om de huid, vooral bij zijn kin, te vervagen. Hij zou nu misschien u iets meer doorgedrukt kunnen worden inderdaad. Ik ben nog niet zo thuis in wat de beste manier van zwart-wit maken is. Ik binnenkort weer eens wat tutorials opzoeken, tips zijn welkom!

De ouders waren erg blij met deze en de andere foto's overigens en ik geloof niet echt dat het hun opviel met of zonder ;-)
Anoniem 3

Als je je fotonummers de volgende keer, of deze keer 'gerepareerd', tussen:
[photoid]nummer van de foto[/photoid] zet,
dan zien we ze groot en hoeven we niet zoveel te klikken....
Gebruikers-avatar
Michael_7D
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2012 11:27

Telescoop schreefCOLONAls je je fotonummers de volgende keer, of deze keer 'gerepareerd', tussen:
[photoid]nummer van de foto[/photoid] zet,
dan zien we ze groot en hoeven we niet zoveel te klikken....
Thanks, gerepareerd! Ik was bang dat ze te groot waren eigenlijk, ik weet niet welke maat hier gebruikelijk is :)
Anoniem 3

max 900 pixels aan de langste zijde.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar