mijn nieuwe neefje

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

hallo allemaal,

vorige week is mijn nieuwe neefje geboren. ik wilde iedereen even kennis laten maken met hem en gelijk vragen of iemand tips heeft om mooie babyfoto's te maken. wil mijn zus een mooi babyboek geven. groetjes krista

27687

gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Gefeliciteerd met je neefje!
Wil je echt een shoot met hem gaan doen, of gaat het vooral om wat foto's die je zo tussendoor steeds van hem maakt? Zorg in elk geval voor voldoende en zacht licht, zodat je niet (of zo min mogelijk) hoef te flitsen. Wanneer je hem naakt op een velletje ofzo wilt fotograferen, zorg er dan voor dat het lekker warm is, en maak het niet te lang.
En probeer vooral ook gebruik te maken van de momenten dat hij zelf lekker tevreden ligt te slapen, net na een voeding bijvoorbeeld. Een hongerige, huilende baby is heel wat lastiger vast te leggen ;)
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

dank je wel voor je reactie. ik ga zeker gebruik maken van je tips. groetjes krista
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

wat een droppie ik ga mee met rocker slaperige momentjes zijn heel schattig om te fotograveren
huilende baby'kiekjes wil je niet of gewoon het wakker momentje pakken waarin ze beetje lachen enzo
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

bedankt vor je tip. ik ga binnenkort aan de slag, ben benieuwd of het gaat lukken. groetjes krista
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Gebruikers-avatar
IMS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2011 09:01
CONTACTCOLON

Sorry, ik kan je geen tips geven; maar ik denk wel dat je zus al heel blij zal zijn met deze foto. Wat een mooi hummeltje!
In 2011 gestart met EOS 1000D en EF-S 18-55mm. Vrij snel daarna EF-S 17-85mm IS USM aangeschaft. Na een jaar Tamron 70-300mm Di VC USD erbij gekocht. In september 2013 defecte 17-85mm vervangen door EF-S 15-85mm.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar