Regenboog in het weiland

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
raymonvw
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2011 06:51

Bij het zien van deze regenboog had ik geen tijd om na te denken over de instellingen, dus camera op de landschapmodus en snel deze foto geschoten. Net op tijd, want meteen hierna was de regenboog ook al weer verdwenen.

18668

Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Een beetje bewerken in Photoshop en je hebt dan een foto die niet vaak gemaakt wordt. Goed gezien en mooi snel gehandeld!

Is het een crop of heb je foto's aan elkaar geplakt?
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
raymonvw
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2011 06:51

Het is een crop, had in de haast de camera iets scheef :oops: , dus heb de horizon rechtgezet en een halfdorre coniferen-haag aan de voorkant eraf gesneden. Wat voor bewerking zou je zelf op deze foto loslaten behalve het wegmaken van de verkeersborden op de achtergrond?
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

had in de haast de camera iets scheef
O, dat lukt mij ook altijd al zonder haast.. :twisted:

Ik zou kijken of je de voorgrond, dus weiland en bomen, iets lichter kunt maken en wellicht de kleuren wat feller. Gewoon een beetje proberen.

Die verkeersborden waren mij nog niet opgevallen toen ik vanmorgen op het werk even keek. Ik zou gewoon kijken of ze je zelf storen of niet. Succes!

Gr.
Gerard
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Mooie foto, zou mss idd iets bewerken.

De borden storen mij ook helemaal niet, mss dat ene lichte vlekje links in de regenboog :wink:
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar