Tulpenhart

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Reptilicious
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009 08:58
WoonplaatsCOLON IJsselstein
CONTACTCOLON

Weer een oefening met de 150mm, krijg steeds meer respect voor het statief, nu nog gevoel voor het goed vastleggen van bloemen en waar op te letten...ik hoor het graag. Bedankt voor het kijken!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
Canon EOS60D & PowerShot S3 IS
Gebruikers-avatar
mitchel1986
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1361
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Ik vind de randen rond de tulp niet zo mooi, vooral omdat de groene achtergrond zichtbaar is. Je zou misschien een viertkante uitsnede kunnen maken zodat alle aandacht naar het hart gaat.

Zoals ik er hier naar kijk is de focus niet helemaal goed, de foto oogt niet scherp in ieder geval
Gebruikers-avatar
barend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 683
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 12:31
WoonplaatsCOLON Voorhout
CONTACTCOLON

Nog even de tulp iets verder laten bloeien en dan kun je er iets meer van de zijkant in kijken, vaak levert dat een wat spannender compositie op.
Dit bedoel ik:


Groetjes
Barend

modbreak geert h: foto verwijderd, het is niet toegestaan zonder toestemming van TS foto's bij te plaatsen.
50D
EF-S 17-55mm 2.8 / EF 50mm f/1.8 II / EF 70-300mm 4-5.6 IS USM / Dorr tussenringen /430EXII

http://www.flickr.com/photos/bwk72/
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar