Mijn favo model

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Of hij er zelf zin in heeft is wat anders. Maar dit is 1 van de eerste foto's die ik met mijn nieuwe 350D heb gemaakt.. Moet nog veeeel leren...

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=33938[/img]
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
Johan
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:33
WoonplaatsCOLON Welten (Z-Limburg)

Mooi model Joyce :wink:
Denk dat er wel meer volgen
Gebruikers-avatar
Ster
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 259
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2006 14:14
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Mooie hond. :)

Is het een pronkrug?
Gebruikers-avatar
flipya54
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 428
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2006 22:28
WoonplaatsCOLON Freetown, Sierra Leone
CONTACTCOLON

Ahhh sweet ridgeback... Mooi model en leuke foto, zijn uitdrukking spreekt boekdelen.
compromise - conformity - assimilation - submission - ignorance - hypocrisy - brutality - the elite
know your enemy
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

onderwerp is prachtig. Ik vind de foto te strak ingekaderd (links en rechts, het hele oor erop was mooier geweest i.m.o.) wel mooi boven en beneden. De neus is onscherp en dat is ook erg jammer, omdat ook de rug onscherp is denk ik dat je een te lage f-weaarde hebt gebruikt. Probeer het eens buiten, met een mooi natuurlijke omgeving, zonder riem en lekker zonder flits. Ben erg benieuwd naar het resultaat want hond is een pracht onderwerp!!
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

nee het neusje niet scherp en boven het hoofd twee rare strepen, zou er eens lekker mee naar buiten gaan.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Ja het is een pronkrug, oftewel een Rhodesian ridgeback..
Ik kan dus meer scherp krijgen door een grotere diafragma waarde. Ben er al wat mee in de weer geweest, maar is binnen niet makkelijk... k wacht op beter weer... Voor de foto´s maar vooral voor mezelf (koukleum..)
Bedankt voor de tips!!
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
MamavanIsis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 14:54

Hoi Joyce,

Mooie hond hoor! Vrienden van ons hebben een boerbull, een zuidafrikaans ras. Lijkt hier geloof ik wel op... Erg lief ook! Maar grooooot :)

Omdat je iets schrijft over scherpstellen en je net bent begonnen dacht ik dat je misschien dit topic wel zou willen lezen. Ik zat namelijk met dezelfde problemen....

Als het overbodige info is voor je bedenk dan alleen, het komt uit een goed hart :wink:

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=17243
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Bedankt voor de link van dat topic!
Ik sta erg open voor leren, dus kom maar op met die tips hoor, helemaaaal niet erg!
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar