Vogel s en doggies deel 2

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jhmjongen
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014 07:16
WoonplaatsCOLON Born

Hoi, vanmiddag nadat ik de volière schoon had gemaakt wederom een poging gewaagd.
Echter een doek of laken op hangen was geen succes daar de vogels al aardig in de broedstemming komen zijn ze erg schuw.
Vandaar dat ik deze serie heb kunnen nemen doordat de kanaries nu bezig zijn om nest te bouwen.
Ik heb gelet op compositie, maar blijft moeilijk daar je inderdaad niet alles door de zoeker ziet.
Maar de aanhouder wint . De doggies wilden ook op de foto vandaar staan zij er ook bij

1 Afbeelding

1. Tv, F13, 1/100, AWB, iso 100, EV: 0

2.Afbeelding

2. Tv, F13, 1/100, AWB, iso 100, EV: 0

3. Afbeelding

3. Tv, F5.6, 1/160, AWB, iso 800, EV: 0

4. Afbeelding

4. Tv, F5.6, 1/160, AWB, iso 800, EV: 0

5. Afbeelding

5. Tv, F5.6, 1/160, AWB, iso 800, EV: 0

6. Afbeelding

6. Tv, F5.6, 1/100, AWB, iso 800, EV: 0

7. Afbeelding

7. Tv, F5.6, 1/160, AWB, iso 800, EV: 0

Wederom bedankt voor jullie tips en interesse.
Dat is een hele stimulans.
Canon 600D kitlens 18-55mm
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Deze serie vind ik echt stukken beter dan die hiervoor. De eerste foto is meteen al erg leuk. Mooi belicht en een leuke compositie. De foto's van de kanaries zijn nu ook veel mooier. Je hebt ze meer ruimte gegeven en ik vind de achtergronden niet heel erg opvallen. Heel natuurlijk met die groene dennentakken. Is het beestje op die laatste foto een kwartel? Die compositie vind ik wat minder omdat de meeste ruimte achter het vogeltje ligt. Jammer dat hij niet de andere kant opkijkt.

Gr. Henriëtte
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar