Gifkikkers in paludarium

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Reptilicious
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009 08:58
WoonplaatsCOLON IJsselstein
CONTACTCOLON

Na lange tijd de hobby niet te hebben kunnen uitvoeren, afgelopen week eindelijk weer eens op pad geweest met een nieuwe 60D...dat was wel weer even wennen :lol: . Tegelijkertijd ook een nieuw bewerkingsprogramma aan het uitproberen, helaas is tijdens het exporteren de exif verdwenen, dus heb ik een beknopte exif er maar even los bij gezet. Het zijn niet mijn beste resultaten ooit, maar ik wil toch graag jullie oordeel over deze foto's horen. Allen zijn tijdens een open dag zonder statief door glas gemaakt.

Afbeelding
Exposure time:1/10sec, F-Number: F2,8, ISO: 200, Focal Lenght: 100,00mm, Flash: Off

Afbeelding
Exposure time:1/8sec, F-Number: F2,8, ISO: 200, Focal Lenght: 100,00mm, Flash: Off

Afbeelding
Exposure time:1/6sec, F-Number: F2,8, ISO: 200, Focal Lenght: 100,00mm, Flash: Off
Canon EOS60D & PowerShot S3 IS
stephan66
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2012 19:19
WoonplaatsCOLON Venray

Vind het jammer van F2.8 , de scherptediepte haalt teveel van de achterzijde van het beest weg (achterste gedeelte is wazig van de kikkers en bij foto 2 zowel gedeelte van de kop als het achterste gedeelte te wazig waardoor de kikker niet mooi uitkomt.
Kleuren zijn mooi
Canon 1100D;18-55 IS II;EF 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM;EF 28-105 II USM
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar