bruggetje

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jeannettebo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 351
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 23:15
CONTACTCOLON

ik heb een hele tijd getwijfeld of ik deze wilde plaatsen. ik heb het toch gedaan, graag jullie commentaar

Afbeelding
een tas vol fotospul
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Als ik zo onbeleefd mag zijn, dan zeg ik dat ik het niet heel bijzonder vind. Weinig contrast, fletse kleuren, rechts nog een halve paal in beeld, niet echt spannende uitsnede/overzicht ...
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

Ik ben het wel met mijn voorganger eens. Voor mij is deze foto bovenal ook te druk ... ik vind geen duidelijk rustpunt in deze foto. Ja goed het is idd een bruggetje maar wat wil je me specifiek laten zien?

Groet Michel
Amateurs worry about equipment, professionals worry about money, masters worry about light.
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ja ik moet het ook met mijn voorgangers eens zijn.
Had je deze gemaakt bij mooi licht mret blauwe lucht en schaapjes wolken was het een heel ander verhaal.
Nu komt de brug door de drukke achtergrond en saaie lucht er niet mooi uit.
Geeft niets ik heb ook 100derden van dit soort foto's die het net niet zijn :wink:

Het is wel een mooi bruggetje, waat staat deze? (of bewaar je dat voor een Waar is dit?)
Laatst gewijzigd door 1 op jvdh, in totaal 16 keer gewijzigd.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
jeannettebo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 351
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 23:15
CONTACTCOLON

dan klopt mijn eerste gedachte dus toch idd. ik ga morgen op pad om hem beter op de plaat vast te leggen.

Dit bruggetje staat in overschie
een tas vol fotospul
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar