Rotterdam architectuur

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lvnielen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 370
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2006 12:32
WoonplaatsCOLON Schiedam

Ook ze heb ik nog geschoten in Rotterdam, hier is ook een mooi plekje ervoor.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding


Ik hoor graag van u.
kiekeboe!
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Een goede serie zo, met veel mooie en juiste kleuren, een goede scherpte en diversiteit in de foto's. In de foto's van de rails, snap ik je standpunt niet echt. Een foto als #4, wat wil je daarmee zeggen? Welk idee had je zelf bij het maken van deze foto? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk, want de serie gaat meer over gebouwen...

Foto 7 is mijn favoriet!
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
Jeronim
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 331
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2009 23:44
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

Mooi lijnenspel!
Gr, Jeroen
400D + BG-E3 + EF 24-105 L IS USM + EF 70-300 IS USM + EF 50 f/1.8 II + Sigma 18-50 + 430EX + filters en pootjes
www.jeroenvandewiel.exto.nl
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Dit zijn best wel lekkere platen zegmaar :P
Lekkere lijnen, afwisselend, niet veel op aan te merken eigenlijk...
2 is de uitschieter, die pakt om de een of andere reden mijn blik.
Foto 10 is het minst, valt een beetje weg bij de andere platen, te 'normaal' zo'n overzicht bij de andere detail-foto's.

Ik vind het overigens erg bescheiden om deze in de testcase te plaatsen. Ze zijn met gemak beter dan veel andere foto's in de showcases :wink:
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Gebruikers-avatar
Lvnielen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 370
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2006 12:32
WoonplaatsCOLON Schiedam

ArieScanner schreefCOLONEen goede serie zo, met veel mooie en juiste kleuren, een goede scherpte en diversiteit in de foto's. In de foto's van de rails, snap ik je standpunt niet echt. Een foto als #4, wat wil je daarmee zeggen? Welk idee had je zelf bij het maken van deze foto? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk, want de serie gaat meer over gebouwen...

Foto 7 is mijn favoriet!
foto 4, wilde lijnen duidelijk maken. Misschien moet ik hem ander croppen?

in elk geval bedankt voor je reactie.
kiekeboe!
Gebruikers-avatar
Lvnielen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 370
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2006 12:32
WoonplaatsCOLON Schiedam

dexter schreefCOLONDit zijn best wel lekkere platen zegmaar :P
Lekkere lijnen, afwisselend, niet veel op aan te merken eigenlijk...
2 is de uitschieter, die pakt om de een of andere reden mijn blik.
Foto 10 is het minst, valt een beetje weg bij de andere platen, te 'normaal' zo'n overzicht bij de andere detail-foto's.

Ik vind het overigens erg bescheiden om deze in de testcase te plaatsen. Ze zijn met gemak beter dan veel andere foto's in de showcases :wink:
foto 10 is inderdaad een beetje een overzichts foto. dit zou ook kunnen gelden voor 5 en 2.

in elk geval bedankt voor je reactie.
kiekeboe!
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Lvnielen schreefCOLON
ArieScanner schreefCOLONEen goede serie zo, met veel mooie en juiste kleuren, een goede scherpte en diversiteit in de foto's. In de foto's van de rails, snap ik je standpunt niet echt. Een foto als #4, wat wil je daarmee zeggen? Welk idee had je zelf bij het maken van deze foto? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk, want de serie gaat meer over gebouwen...

Foto 7 is mijn favoriet!
foto 4, wilde lijnen duidelijk maken. Misschien moet ik hem ander croppen?

in elk geval bedankt voor je reactie.
Oke, het lijnenspel. Misschien ben ik daarvoor niet ervaren genoeg in Architectuur om die lijnen zo bijzonder te vinden, maar wat ik denk ik had gedaan was van een lader standpunt, tegen de grond aan... want waar leiden de lijnen nu heen? Dat had ik willen zien denk ik... Of zie ik dat dan heel anders?
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
Lvnielen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 370
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2006 12:32
WoonplaatsCOLON Schiedam

Je zou best gelijk kunnen hebben, lijnen komen er misschien niet so sterk uit als dat ze kunnen zijn. Iedereen heeft z'n eigen mening daarover.
kiekeboe!
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Het lijnenspel bij 3 en 8 spreken me erg aan, daar werken ze goed. Bij 4 vind ik het te vlak ogen zo en zeker op 3 naar mijn mening geen toevoeging. Nummer 2 valt buiten de serie, dat is de enigste sfeerfoto en de rest zijn meer grafische foto's. Beide kunnen mooi zijn, maar naar mijn mening niet in 1 serie of je moet het nog veel diverser maken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar