surf in Brazilië

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
booster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008 23:42
WoonplaatsCOLON Drachten
CONTACTCOLON

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Canon Eos 70D/Canon 70-200 is usm/Canon 17-85 is usm/Canon EF 16-35 f/2.8L II USM/Canon 24-70 2,8 /Canon 430ex
www.srfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Leuke actie foto's, je foto's zijn alleen erg geel waardoor ik denk dat je witbalans niet goed staat.
Ook zijn je onderwerpen teveel in het midden geplaatst waardoor de foto's iets minder spannend zijn.
De personen op je foto's zijn ook niet helemaal scherp.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Jammer, goede poging maar het is het net niet.Te ver af, Te onscherp, Ik denk dat je voor jouw lens je onderwerp te ver weg zat.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik ga mee met bovenstaand commentaar, jammer want je kunt mooie actie foto's maken van de surfers..zeker met dit soort golven.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Het is dat je erbij vermeldt dat het in Brazilie is, want door de kleuren had het zo de Noordzee kunnen zijn! Wanneer je iets dichterbij had kunnen komen (of meer zoom had) zou je iets meer in de foto's betrokken raken en mee worden genomen in de actie! Ik zou ook kijken of je de kleuren nog iets mooier kan krijgen, en het contrast wat verhogen, het is allemaal een beetje flets nu.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar