Motorcross Marum

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
J~fotografie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2011 09:49
WoonplaatsCOLON Vlagtwedde
CONTACTCOLON

Laatst even foto's gemaakt van het motorcrossen in Marum!
Meestal doe ik fotoshoots etc, maar ik wou dit ook wel eens proberen om te kijken wat er uit komt!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! :D

01
Afbeelding

02
Afbeelding

03
Afbeelding

Liefssssss!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Da's ff wat anders dan een fotoshoot! :wink: Ik vind het leuke foto's, vooral bij de eerste spat de snelheid ervanaf. Hij lijkt niet helemaal scherp te zijn, maar dat stoort me niet. Fijne plaat om naar te kijken. De tweede en derde vind ik een tikkeltje flets, en ik zou een iets ruimere kadering wel mooi vinden denk ik.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
J~fotografie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2011 09:49
WoonplaatsCOLON Vlagtwedde
CONTACTCOLON

Jaa! Inderdaad.. Het viel me ook niet mee hoor.. Best pittig vind ik zelf! :roll:
Bij de 1e was mij het ook opgevallen dat hij niet scherp was!
Maar ik vond het zelf een super gave foto!
Bij de 2e en de 3e zou ik er om denken voor de volgende keer!
Bedankt voor je reactie! :D
ind0tje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2010 17:43

Mooie foto's voor de eerste keer, jammer dat de eerste foto niet scherp is. En bij foto 2 & 3 zou je als het zou kunnen aan de ander kant van de baan moeten gaan staan. Zodat je niet tegen de zon in foto's maakt.

Welk circuit is dit?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar