Scootersprint

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
GRoel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 489
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2008 21:48
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Ik twijfel of dit de goede plek is: Sport. Ik denk het wel, anders wordt de post vast wel verplaatst.
Afgelopen zondag met de jongens gaan kijken bij de Scootersprint. Het idee is simpel: een scooter, "wat sleutelen" en zo snel mogelijk 150 afleggen. Dragrace op een scooter. Nou leken ze niet meer allemaal op scooters, lawaai maakten ze allemaal!

Hier een korte impressie:

1. Veel geweld bij de start

21770


2. En een lawaai!!

21769


3. Het ging snel,

21772


4. Heel snel...

21771

Volgend jaar ga ik nog eens, met meer tijd voor een bredere reportage!

Ik hoor graag jullie commentaar, kan ik dat de volgende keer gebruiken.

GRoel
Mijn beste foto moet ik nog maken, hoop ik....

http://www.roelfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
GRoel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 489
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2008 21:48
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Geen reacties, jammer. Ik denk dat ik weer nietszeggende foto's heb gemaakt... :wink:

GRoel
Mijn beste foto moet ik nog maken, hoop ik....

http://www.roelfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Waarom heb je voor zwart/wit gekozen. ?? Ik denk dat ze in kleur er beter uitgesprongen waren. Door het zwart/wit lopen veel delen dicht(kijk maar naar de onderste foto)
Vergeet niet dat er nog veel personen op vakantie zijn.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
xammy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 439
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2011 19:52

GRoel schreefCOLONGeen reacties, jammer. Ik denk dat ik weer nietszeggende foto's heb gemaakt... :wink:

GRoel
Wat is dit voor reactie?
Er zitten hier veel mensen die zelf kennelijk geen mening hebben. :shock: :?:
Als ik een foto mooi vind zal de mening van een ander dat oordeel echt niet veranderen, leuk als een ander het ook mooi vindt maar ook prima als dat niet zo is.
Canon EOS5D MK2 met BG, Canon 50mm F1,8, Canon EF 16-35L F2,8, Canon EF 24-70L F2,8, Canon 70-200L F2.8 IS USM, Metz 58 AF2, div. filters, een Kata slingshot/rugzak.
Gebruikers-avatar
tommy-z
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 181
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2009 21:30
WoonplaatsCOLON lingewaal

je hebt de snelheid en het lawaai in ieder geval goed neergezet met deze foto's.
misschien kun je wat kleurenfoto's bijplaatsen ter vergelijking.

gr. Tom. 8)
Canon EOS 500D...Canon 18-55 IS + UV. EF-S 55-250mm F/4-5.6 IS. EF 85mm1.8 EF 50mm1.8 Metz 48 AF-1
Gebruikers-avatar
GRoel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 489
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2008 21:48
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

xammy schreefCOLONWat is dit voor reactie?
Er zitten hier veel mensen die zelf kennelijk geen mening hebben. :shock: :?:
Als ik een foto mooi vind zal de mening van een ander dat oordeel echt niet veranderen, leuk als een ander het ook mooi vindt maar ook prima als dat niet zo is.
Waarschijnlijk is mijn boodschap helemaal verkeerd overgekomen, sorry (niet cynisch bedoeld, ik ga er in principe vanuit dat de fout bij de zender ligt en dat was ik.)
Ik wilde reageren op het feit dat er geen reacties zijn. Je zet hier je foto's toch neer om reacties op te krijgen. Ik vind het gewoon netjes om zelf nog eens te reageren op mijn posts, dat doe ik ook als er wel reacties zijn. Ik had geconcludeerd dat mijn foto's nietszeggend waren met knipoog om aan te geven dat ik er niet erg zwaar aan til. Het niet krijgen van reacties is op zich ook een reactie: er is wenig over te zeggen.

Waarom zwart wit? Ja dat leek me eens wat anders. Ze zijn opzettelijk wat harder omgezet, mnisschien niet zo'n succes. Het geheel was wat rommelig en dat haal je er met zwart-wit wat uit (die rommelige kleuren op de achtergrond). Ik zal proberen of er in kleur ook wat van te maken is, hoewel de coureurs veel zwart dragen en ook hen scooters bij voorkeur van die kleur voorzien.

GRoel
Mijn beste foto moet ik nog maken, hoop ik....

http://www.roelfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar