voetbal f-jes

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
GRoel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 489
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2008 21:48
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Om te leren moet je regelmatig je comfortzone verlaten. Normaal maak ik veel wielerfoto's, dus nu eens wat anders. Mijn neefje voetbalt, dus de keuze was snel gemaakt. Ome Roel gaat voetbalfoto's maken. Dat viel vies tegen! Komt er een mooi shot, moet er net weer zo'n mannetje gaan vrijlopen, voor mijn lens natuurlijk... Ook vind ik het vaak moeilijk om storende achtergronden te vermijden.
Ik heb erg moeten wennen. Voetbal is veel minder voorspelbaar dan wielrennen. Hier het resultaat van mijn tweede poging, ik was er best tevreden mee. In de testcase leek me wel gepast.

In het kader van mijn leerproces hoop ik dat jullie me wijzen op de verbeterpunten.

GRoel

1.

19746


2.

19747


3.

19748


4.

19749


5.

19750


6.

19751


7.

19752


8.

19753


9.

19754


10.

19755

Mijn beste foto moet ik nog maken, hoop ik....

http://www.roelfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dexter202

2 is erg fraai! Ik kan er weinig op aanmerken. Eventueel een tikje meer contrast en iets meer inzoomen om de achtergrond uit beeld te houden, maar de momenten zijn prima gevangen en goed geïsoleerd!
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

Wat mij betreft mogen ze zo naar de Showcase.
Prima platen !
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
Gebruikers-avatar
GRoel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 489
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2008 21:48
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Bedankt voor jullie reacties! Ik blijf oefenen.

GRoel
Mijn beste foto moet ik nog maken, hoop ik....

http://www.roelfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar