Amber aan het werk!

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Jammer van het harde licht, daarom toch maar in testcase, maar verder een supermooi drafmoment! Mooi moment van beenzetting; neus netjes op de loodlijn, oortjes naar voren, kortom: almost perfect :) En natuurlijk hardstikke mooi scherp :)
Had ik al gezegd dat ik zo blij ben met mijn nieuwe lens?

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

uitgestrekte draf, zit wel wat spanning in de nek van het beestje, voor het eerst weer buiten?
Genoeg horse talk

Het harde licht vind ik juist mooi, vooral de kleur van de vacht van het beestje komt mooi nar voren.
De achtergrond nah misschien buiten de rijbak fotograferen in de natuur:)
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Knap dat je de nek kan zien onder al die manen :)
Geen spanning; hier wordt altijd buiten gereden!!!

Dressuurrijden doen we in de rijbak, niet in de natuur hihihi...
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Nee niet knap gewoon instinct

Ah kom op Niks is leuker om af te toe naar buiten te gaan en Toch te kunnen trainen!
Tenslotte als je een wedstrijd rijdt is dat ook in een geïmproviseerde bak in een weiland, tenzij Amber Z rijdt
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Mooi moment heb je te pakken Ans! Foto is mooi scherp, kleuren vind ik mooi :D
En "spanning" in de nek? Ik zie het niet :mrgreen: maar ach we zitten hier ook niet op rijtechnisch commentaar te geven dat doen we op bokt :wink:
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
tamara3107
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2010 19:04
WoonplaatsCOLON Haarlem

Ik moet zeggen dat ik de spanning in de nek ook niet zie. Ik zie een fijn gereden paard. Mooi dier overigens! Rijtechnisch begin ik hier niet aan, daar zijn andere plaatsen voor idd.

De foto is mooi, fijn scherp en qua kleuren erg mooi. Zeker een mooi draf momentje te pakken!
Canon EOS 5D | Canon EOS 300D + BG-E1 | Canon 70-200 F4.0 L IS USM | Canon 50mm F1.8 |Tamron 18-200 F.4,5-6 | Speedlite |
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Had ie, ondanks het overbelichte schabrak toch in showcase gemogen? Wellicht komen daar meer reacties bij ruim 400 views???
JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

Nee, niet meer of minder, sommige mensen kijken gewoon liever even en hebben gewoon weinig te melden ;)

Ik vind het een mooi moment, ik heb 't zelf ook een keer gedaan(in de winter binnen) maar wist niet zo goed waar ik op moest letten.(Geen paarden-/dressuurkenner)
Kwam met een uur met 400 foto's terug en pas toen ik ze thuis zag wist ik wat de bedoeling was.
Uiteindelijk 40 foto's overgehouden :)

Ik vind het wel leuk om te zien hoe je foto's veranderd zijn t.o.v. je eerdere(eerste?) post met je andere gear, je hebt in die tussentijd zo te zien ook een hoop opgestoken!
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Waanzinnig moment heb je te pakken. Dat schabrak is een non-issue. Hals alleen als paard daar last van heeft, maar dat zie je niet terug in een foto.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar