effe bij de F-jes

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
carla333
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2010 15:08

Afgelopen weekend bij de plaatselijke voetbalvereniging de F-jes gefotografeerd.
Zoals gewoonlijk waren de ambities van de ouders weer groter als het talent van hun kind,
maar ook in het veld ging het er al aardig fanatiek aan toe.
Bij foto's met oranje (of rood) gekleedde spelers valt het mij op dat deze kleuren steeds te fel worden weergegeven.
Deze twee foto's zijn qua kleur niet bewerkt, en zijn te fel.
Mijn camera staat ingesteld opstandaard kleuren. (4,0,0,0)
Is er een betere instelling om deze kleuren wat te temperen?
Mbt de foto's is alle kritiek weer welkom om tot een beter resultaat te komen....

1

16516

2

16515

3

16514

4

16513

Gebruikers-avatar
stievie1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1491
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2011 00:01
WoonplaatsCOLON Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Gaaf zeg die actie!
De laatste foto vind ik erg leuk! Die man achter het jongetje heeft de zelfde uitdrukking/actie als het jongetje zelf :)

Over de kleuren: eerlijk gezegd stoor ik me daar niet aan. Ik vind ze lekker kijken :)
En kijk even op mijn nieuwe website: http://www.stephenotto.nl !! :mrgreen:
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

Voor mij springt foto 2 er uit. En wat betreft de kleuren, ik houdt wel van een beetje 'pittige/harde' kleuren.
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
Gebruikers-avatar
Monkeyh
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2011 09:22
WoonplaatsCOLON Hoorn

Mooie actie foto's. Foto 2 springt er voor mij ook uit. Beide zijn duidelijk gebrandt om de bal te veroveren, geweldig.
De kleuren vind ik persoonlijk helemaal niet storend.
Canon EOS 60D • EF 24-105mm f/4L IS USM • Manfrotto 055XPROB & 498RC2 • Aputure Remote AP-TR1C
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar