Snelheid maar dan anders

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kaje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 212
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008 13:52
WoonplaatsCOLON Heemstede
CONTACTCOLON

Vaak zie je dat er snelheid aan de foto gegeven wordt door de vage achtergrond.
Gezien het feit dat dit met dit onderwerp ( kunstrijden) niet mogelijk was heb ik getracht de snelheid te laten zien door het onderwerp middels de snelheid te vervagen.

Licht in een kunstijshal is altijd dramatisch, maar zelf dacht im dat ik in mijn opzet geslaagd was.

Afbeelding

Ik hoor graag jullie commentaar.

Prettige zondag
Groet,
Klaas
Canon spul
www.klaasdevriesfotografie.nl
Gebruikers-avatar
BartvA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2010 20:05
WoonplaatsCOLON Vinkeveen

Gaaf is een heel andere foto. vindt alleen het ijs en de bording wat gelig of licht dat aan mij?

grt Bart
Why Nikon When you can Canon.

Genoeg spulletjes volgens veel mensen... Al ben ik het daar lekker niet mee eens :D.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

kaje schreefCOLONVaak zie je dat er snelheid aan de foto gegeven wordt door de vage achtergrond.
Hier ben ik het niet helemaal met je eens.Ook probeer je dat door bv een fiets, Door de wielen en de benen/voeten ook snelheid in te houden , Dmv je sluitertijd zo aan te passen. Dat je en een scherp onderwerp krijgt maar ook dat de wielen benen/voeten blijven draaien.

Ik vind van deze foto de kadering wat minder, Haar hand past er maar net op. Ook zou ik de snelheid geprobeerd hebben iets te vertragen, dmv je sluitertijd. Ze is nu meer een waas.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar