Eerste serie met 7D

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Nestos
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2007 23:04

Vandaag eerste wedstrijd met nieuwe 7D. Mistig en donker, dus meteen maar de vuurproef op 1600 ISO. De hoeveelheid out-of-focus is aanzienlijk geringer dan met de 30D en de ruis valt me ook reuze mee.
Derdeklassers in de Keistad, is het wat, die plaatjes? Tips zijn welkom!
http://www.afcquick1890.nl/ikones/alb0910/albQ1-CDW/
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Foto's an sich zijn best ok. Jammer alleen dat je er niet een paar in het topic hebt gezet als teaser met een link naar de rest..
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nestos schreefCOLON Derdeklassers in de Keistad, is het wat, die plaatjes?
Geen idee, niet gekeken. Iedereen laat hier foto's op het forum zien ter beoordeling. Linkdumping is niet echt gebruikelijk.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Nestos
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2007 23:04

dejong1racing schreefCOLON
Nestos schreefCOLON Derdeklassers in de Keistad, is het wat, die plaatjes?
Geen idee, niet gekeken. Iedereen laat hier foto's op het forum zien ter beoordeling. Linkdumping is niet echt gebruikelijk.
ehh.. sorry hoor... Het voordeel ontgaat me een beetje (ik zie enorme lijsten foto's voorbijkomen die je dan door moet scrollen en zie daar het commentaar maar eens uit te halen) maar ik wil er wel een paar in het forum hengelen.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
leovee
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2007 09:21
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Nestos schreefCOLONehh.. sorry hoor... Het voordeel ontgaat me een beetje (ik zie enorme lijsten foto's voorbijkomen die je dan door moet scrollen en zie daar het commentaar maar eens uit te halen) maar ik wil er wel een paar in het forum hengelen.
De boodschap is duidelijk. Je wilt er voordeel uit halen, maar er vooral zo min mogelijk moeite voor doen. Nu maar hopen dat het hengelen je niet al te zeer vermoeid heeft.
Doosjes, buisjes, glaasjes, pootjes, lichtjes, tank voor mijn image, website en 2 ogen
"It is all in the eye of the beholder...."
Whitebalance kills 'couleur locale'!
Gebruikers-avatar
mexflex
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2009 10:11
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Jeetje wat is dit weer gooien met modder zeg!!!!!!

Alleen maar omdat de TS een linkje zet naar de foto's moeten jullie alle zo reageren........ Over moeite nemen gesproken. "klik" en je bent bij de foto's...

Maar goed, ik vind de foto's goed gelukt hoor.
Canon EOS 1000D EF-S 18-55 mm IS. Canon EF 50mm 1.8 II
Sigma 70-300 mm, Metz 36 AF-4
B&W UV en Polarisatiefilters, Phottix Wireless Remote
Nestos
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2007 23:04

Mexflex schreefCOLONJeetje wat is dit weer gooien met modder zeg!!!!!!

Alleen maar omdat de TS een linkje zet naar de foto's moeten jullie alle zo reageren........ Over moeite nemen gesproken. "klik" en je bent bij de foto's...

Maar goed, ik vind de foto's goed gelukt hoor.
Dank je, daar was het me ook om te doen. Niet dat iedereen die foto's goed moet vinden, opbouwende kritiek stel ik op prijs. ook als dat om de forumregels gaat. Daarom nogmaals excuses, het was niet als gemakzucht bedoeld.
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Werkwijze eosdigitaal.nl in een notendop:
Het gebeurt niet dat men van alle 18 foto's in jou link appart een commentaar gaat schrijven en dat is
ook niet de bedoeling van het forum. Je pakt uit een serie de beste foto's (zoals je nu gedaan hebt) en vraagt
daar commentaar op. Dit commentaar kan je weer toepassen op de rest van je serie. (wel even de foto's nog
nummeren dat maakt het becomentarieeren ook weer makkelijker.)

Vanaf nu gaan we het dus alleen nog maar over de foto's hebben. Verder off-topic commentaar zullen we verwijderen.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik vind ze een klein beetje aan de fletse kant. Voetbal is best een kleurrijke sport en dat mag van mij best wat 'knallen' wat kleuren betreft.
Je sluitertijden liggen wel goed, misschien dat ze iets langzamer kunnen waardoor je een tikkie in iso kan zakken. Of misschien kan diafragma verder open.

#1
Had ik uit de serie geschrapt. De aandacht blijft teveel op de man in het midden hangen, maar dat is een speler in de achtergrond.

#2
een goede solo-actie en daarom had hij misschien ook beter vierkant gesneden kunnen worden

#3
Is wel goed, jammer van de lege achtergrond, maar daar kun jij niets aan doen

#4
Ook deze zou ik niet gekozen hebben, de speler is teveel naar links gedraaid en weg van de voorkant van de foto. De spelers in de achtergrond complementeren het verhaal niet.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar