Rally (Eerste post dus kan mis gaan)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Ditch
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 27 Mrt 2006 11:31
WoonplaatsCOLON Sint Philipsland
CONTACTCOLON

One click on a day, keep all your bad thought away.....
Gebruikers-avatar
wolf7755
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2006 19:37
WoonplaatsCOLON Doesburg
CONTACTCOLON

De belichting lijkt mij wel goed m.b.t. de lucht en de voorgrond.

Maar als je langs de auto en de lucht kijkt, dan lijkt het wel of het een Jpeg van een Jpeg, van Jpeg, van Jpeg is. Dit kan toch niet van een EOS zijn ??

Gr.

Joost
Ditch
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 27 Mrt 2006 11:31
WoonplaatsCOLON Sint Philipsland
CONTACTCOLON

Ja dat is nu precies wat ik wilde, ik was al bij dat ik een link gepost kreeg. Ik ben echt nog niet handig met die dingen. Chow bedankt.

Voor wat betreft de kwaliteit, ik schrik er gewoon van, dit is een 90% van het origineel alleen ernstig verkleind ivm regels. Dit is overigens niet in een gerenomeerd fotobewerkingsprogramma gedaan.
:lol: :lol: :lol:
One click on a day, keep all your bad thought away.....
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Ik zou dat programmaatje wat je gebruikt hebt om de foto te verkleinen maar heel snel van je computer af gooien. Als je alleen wilt verkleinen en verder niet van plan bent veel aan je foto's te bewerken kun je eens kijken naar IrfanView, gratis en werkt heel makkelijk en ook nog goed.

Totdat je het voor elkaar hebt een de kwaliteit te verbeteren zet ik dit topic even in de testcase. En nog een tipje: we zien graag meer dan 1 foto :D
Frevo
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2005 14:49
WoonplaatsCOLON Zoelen
CONTACTCOLON

Tip voor de volgende keer, probeer wat meer snelheid in je foto te krijgen. Nu lijkt het net een foto van een stilstaande auto.
Kies stand Tv op je camera en een wat lagere sluitertijd (van zo'n 1/200 ongeveer) en beweeg mee met de auto terwijl je afdrukt. Zo krijg je door de lagere sluitertijd het effect van ronddraaiende wielen en een bewogen achter- en voorgrond, terwijl (als je het goed doet) de auto wel scherp is.
www.fredvanommeren.com | www.autofotografie.nl
[size=75]1DmkIII | 17-40 [color=red]L[/color] | 24-105[color=red]L[/color] | 50 | 70-200 f/2.8 [color=red]L[/color] IS | 1.4x+2.0x | Flitser, tas, kaarten, huis, auto, vrouw, kind, stop maar met lezen[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar