NK Bodybuilding 2012

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Momus
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2012 13:25

Afgelopen zondag 15 april was het Nederlands Kampieonschap BodyBuilding. Mijn collega was deelnemer en had gevraagd of ik foto's wilde nemen.
Voorafgaand had ik wat advies gevraag (Zie : http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 3&t=100710)

Het was even wennen en als beginner vrij lastig. Ook was ik gebonden aan een vaste plek aan de zaal en natuurlijk niet de gewenste verlichting.

Onderstaand een klein aantal foto's. Deze heb ik alleen door de RAW converter gehaald. Ik ben van plan ze nog te gaan bewerken.

De foto's zijn gemaakt met een 7D icm een 70-300mm 4.5 / 5.6 IS op diafragmavoorkeuze.

29106

29107

29108

29109

Gebruikers-avatar
Superkiwi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 944
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 21:10
WoonplaatsCOLON Woensdrecht
CONTACTCOLON

Nette foto's, vooral als beginner :D , ik neem aan dat de lichtomstandigheden niet ideaal waren maar van iso ruis zie ik vrij weinig.
Op foto 1 heb je de concentratie en inspanning die het kost goed te pakken! (jammer dat je dat niet aan z'n gezicht op foto 4 ziet)
Foto 2 is net wat te donker naar mijn idee.
Maar verder nette reeks, kan je collega blij mee zijn denk ik :D

Groet,

Danny
Kiwi says hi!
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Wilde ook gaan, maar mijn trainingsmaatje kreeg helaas na de wedstrijd in Zeeland een bedrijfsongelukje, waardoor hij het NK moest missen.
En een andere trainigsmaat kon het niet meer opbrengen na 2 wedstrijden draaien. Jammer. Next time.

Foto's zien er goed uit, geen ruis, maar mogen idd wat lichter op foto 4 na.

Foto 4 iets te vroeg genomen. Hij had zijn buikspieren nog niet volledig aangespant. :wink:

Bij foto 2 en 4 zou ik die ledematen aan de zijkant nog even weghalen.

Kon je nog een beetje in de buurt van het podium komen?

Volgende keer ben ik er ook bij.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Momus
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2012 13:25

Bedankt voor het commentaar. Ik vind ze zelf ook iets te donker. Leek in eerste instantie goed in Adobe Raw. Raar dat een beeldscherm toch kan vertekenen.

Ik zal de foto's gaan bijsnijden en sommige flink croppen. Ik heb er rond de 550 gemaakt, dus keus genoeg.

Foto 4 is niet de beste nee, echter dit was al in de avond. Het NK begon om 13:00 uur met de masters. De buikspieren konden niet meer aangespannen worden (te moe).
btw. Hij is tweede geworden bij de Masters (Boven 40 jaar)

Ik ben wel blij dat de ruis erg meevalt. de meeste foto's gedwongen op iso 3200 gemaakt. De 7d bewijst toch wel zijn kunnen hier. De lens is niet erg lichtsterk, maar voor een eerste keer ben ik wel tevreden.
Nogmaals bedankt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar