Muaythai Genk

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Alweer een test. Niet met de snelste toestel ( ahum ) en niet met de meest lichtsterkste objectief:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

De volledige serie kan je hier bekijken:

http://www.flickr.com//photos/martinezc ... 1129/show/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
viking_in_shorts
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 780
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2005 16:47
WoonplaatsCOLON Zweden (Göteborg)

Alleen foto 2 spreekt me aan. Foto 3 zat op het randje, maar kwam niet door mijn "test" omdat de voet voor de ogen van de "donateur" zit en de foto te hoog is afgeknepen. Foto 4 is de enige foto waar het hele lichaam op staat maar die overtuigt niet van verhaal. Ik snap in ieder geval niet wat ik zie.

Als je dit nog een keer mag doen: is portret-stand niet een mogelijkheid?
60D + 10-22 + 70-200 F4 IS USM + 24-105 F4 IS + 100 F2,8 Macro + 40 F2,8 STM
Gebruikers-avatar
Gorrog
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2011 10:24
WoonplaatsCOLON Hoorn

Hier ben ik het mee eens. Bij foto 2 is een vierkante uitsnede ook mogelijk, dan is de lichtmast weg.
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Omstandigheden waren ook niet ideaal, het was kiezen tussen veel canvas, ik kon en mocht niet hoger postvatten, of naar omhoog schieten, ik koos voor het tweede.
Ik had natuurlijk alles op pakweg 25 mm kunnen schieten, en daarna croppen...

Zoals hier bv:

Afbeelding

Het ging hier vooral om emoties, niet zozeer om uitsnedes etc.
Maar ik neem alle kritiek mee naar m'n tweede poging ;-)

Cris.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

1 leuk dat hij hem vooraf een kusje op de neus geeft.
4. vraagt om een goede tekstschrijver.
2 en 3 spreken mij het meest aan, omdat hier het boksen toch het meest naar voren komt.
De laatste is het mooist, jammer dat je goed kan zien dat die man ontzettend snel gewicht is verloren.

Ik vind trouwens dat je veel betere foto's in je serie hebt zitten. De foto's aan het begin, dat ze tegen over elkaar staan zijn veel sterkere foto's veel emotie en opladen voor het begin van het gevecht.

Zaten er ook K1 vechters tussen? Volgens mij, maar ik kan het mis hebben zag ik Kaas ook.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

PanzerFaustNL schreefCOLON1 leuk dat hij hem vooraf een kusje op de neus geeft.
4. vraagt om een goede tekstschrijver.
2 en 3 spreken mij het meest aan, omdat hier het boksen toch het meest naar voren komt.
De laatste is het mooist, jammer dat je goed kan zien dat die man ontzettend snel gewicht is verloren.

Ik vind trouwens dat je veel betere foto's in je serie hebt zitten. De foto's aan het begin, dat ze tegen over elkaar staan zijn veel sterkere foto's veel emotie en opladen voor het begin van het gevecht.

Zaten er ook K1 vechters tussen? Volgens mij, maar ik kan het mis hebben zag ik Kaas ook.
De betere hield ik achter de hand ;-)

Hier meer info over dat event zelf:

http://www.muaythaigenk.be/htmls/nav%20 ... lineup.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar