fotoreis naar Tsjechië en Polen

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
annoh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 718
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2010 20:03
WoonplaatsCOLON St. Jacobiparochie
CONTACTCOLON

fotoreis naar Tsjechië en Polen
In september 2023 organiseer ik een fotoreis naar Tsjechië en Polen, regio Silezië. Het wordt een combinatie van urbex, half verlaten mijnwerkerswijk, station en natuur. Tussenstop in het mooie Praag.

Ik ben er net geweest en van te voren had ik contact gelegd met de plaatselijke fotoclub in Ostrava, Tsjechië. Met leden van hen ben ik naar een mijncomplex geweest, helaas was het toen te slecht weer om de natuur in te trekken. Daarnaast ben ik naar een zeer fotogeniek half verlaten mijnwerkerswijk geweest, in Katowice.

Mijn fototas was al te vol met digitale spulletjes, ik heb dus geen analoge foto gemaakt. Ik weet ook niet hoe goed mijn analoge setje bestand zou zijn tegen de vele regen die ik er gehad heb.

Programma, in grote lijnen:
• 7 september rijden naar Praag, daar een stop van een dag
• Urbex, mijncomplex Ostrava
• Half verlaten oude mijnwerkerswijk en station, Katowice
• Natuur, in de buurt van Ostrava
• Uitwisseling met fotoclub Ostrava
• 14 september weer thuis
• Mogelijkheid van carpoolen.

Mocht je interesse hebben, laat het mij weten. Ik wil maar met een klein groepje reizen, vol is vol. annohuidekoper@gmail.com
Canon R6, Canon RF 16mm f/2.8, Canon RF 24-105mm f/4.0, Canon RF 70-200mm f/4.0, Sigma 150mm f/2.8, Nikon F3 + MF lenzenset
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar