Fotografen gezocht voor Festival Aangeschoten Wild

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Beste EOS-sers,

Sinds lange tijd laat ik me hier weer zien - en dan ook nog voor iets ongezelligs als deze half-zakelijke oproep. Ik hoop dat ik later dit jaar weer wat meer met fotografie - en met dit forum - aan de gang kan, maar op het moment durf ik het aan om vooral te komen 'halen' en niet zoveel te komen 'brengen'.

Goed, terzake. Op 27 maart organiseer ik samen met een flinke groep anderen Festival Aangeschoten Wild in Delft. Dat is een muziek- en cultuurfestival in de breedste zin van het woord. Opkomend en lokaal talent, grotere namen (dit jaar Taymir en de Bazzookas, bijvoorbeeld), en veel verrassende cultuuracts (spreker, dansoptredens, theater, expositie, cabaret, ...). Omdat onze normale poule (amateur)fotografen dit jaar slecht tot niet beschikbaar is, zet ik hier een lijntje uit: wie lijkt het leuk om ervaring op te doen met muziek-/festivalfotografie en is de 27e maart beschikbaar?

Wat we bieden:
  • Veel verschillende optredens
  • Een heel toffe locatie
  • Toegang op/achter podia/backstage (in overleg)
  • Foto's (uiteraard met naamsvermelding) die door duizenden mensen gezien worden (website, social media, ...)
  • Vrijkaartje en consumptiebonnen
Een finaniële vergoeding zit daar inderdaad niet bij: de gehele organisatie en alle medewerkers op het festival doen dat geheel vrijwillig, en worden slechts (zeer beperkt) gecompenseerd door korting op de toegangsprijs en/of consumptiebonnen.

Het zou leuk zijn als hier een paar forummers tussen zitten die enthousiast zijn geworden door bovenstaand verhaal. In dat geval hoor ik heel graag van jullie, via PB of mail! Alvast bedankt.

Groet,
Bram
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Canon 7D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2013 09:55
WoonplaatsCOLON Provincie Flevoland

Dat lijkt mij een hele mooie mogelijkheid om veel ervaring op te doen onder verschillende omstandigheden. Binnen, buiten, 's middags, 's avonds en diverse acts.
Regel jij het mooie weer ?
Canon 1Dmk4 / Canon EOS M3 / Lytro illum
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar