Samen urbexen

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik heb geen ervaring maar wil het wel mee maken
Als de datum schikt
Ik kom uit almere
E10ne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2016 20:50
WoonplaatsCOLON Maastricht

In Nederland zijn er niet veel locaties te vinden. In België en Frankrijk is er meer voorhanden. @Jan en Ida: zullen we even afwachten of er nog reactie komen... Wellicht dan op 1 dag een aantal locaties zien te bezoeken. Dat is via email of zo wel te plannen. Groet!
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Ik heb ook zeker interesse, helaas is mijn urbex maatje door een ongeluk niet meer in staat om te fotograferen. Ik moet het wel altijd vooraf plannen ivm werk en kids.

Ik kom uit Alkmaar maar ben niet te beroerd om naar duitsland of belgie te rijden.
E10ne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2016 20:50
WoonplaatsCOLON Maastricht

Svennie schreefCOLONIk heb ook zeker interesse, helaas is mijn urbex maatje door een ongeluk niet meer in staat om te fotograferen. Ik moet het wel altijd vooraf plannen ivm werk en kids.

Ik kom uit Alkmaar maar ben niet te beroerd om naar duitsland of belgie te rijden.
Hey Sven,
Super. We wachten ff af en starten dan evt wat contact per email. Alkmaar? Bij Zaanstad ben ik ook eens in een mooie Urbex locatie geweest. Via Canon...
Gebruikers-avatar
ZL900
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2011 17:32
WoonplaatsCOLON Westzaan

in Zaandam staat een Beton fabriek "leeg" eigenlijk staat alles er nog, er zijn alleen geen werkzaamheden meer.
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Wanneer wil je daarheen
Gebruikers-avatar
ZL900
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2011 17:32
WoonplaatsCOLON Westzaan

ik ben daar al een keer geweest, zonder camera om te verkennen.
Alle machines staan er nog! je hoeft niet eens over een hek te klouteren.
ik zag het toevallig tijdens een proefvlucht met mijn drone https://www.youtube.com/watch?v=CdZPb8mXd4w
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Hmm interessant. Miss ga ik morgen ochtend even kijken. Als iemand een keer af wil spreken voor een dagje Urbex hoor ik er graag. Zat locaties om op te zoeken. En anders heb ik nog wel wat in mijn Google earth staan.
E10ne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2016 20:50
WoonplaatsCOLON Maastricht

Ik heb wat locaties in Frankrijk en België maar kan ook in Nederland uiteraard. Iemand concreet afspreken? Doordeweeks? Regio?
E10ne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2016 20:50
WoonplaatsCOLON Maastricht

Svennie schreefCOLONHmm interessant. Miss ga ik morgen ochtend even kijken. Als iemand een keer af wil spreken voor een dagje Urbex hoor ik er graag. Zat locaties om op te zoeken. En anders heb ik nog wel wat in mijn Google earth staan.
Mooie site heb je!
https://www.facebook.com/profile.php?id=100014249055931
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Dank je Etiene.

Voor mij komt het het beste uit in het weekend, voorkeur voor een zondag. Schikt dat jou ook?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar