Regio Rotterdam

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Voske
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 235
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2006 19:34
WoonplaatsCOLON omgeving rotterdam

Je kan daar in de buurt best leuke foto's maken :)

31056

31057

Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

IngridM schreefCOLONGooi er maar een datum in mensen. Sommige die meewillen ken ik al van de dierentuin dus helemaal leuk :-)
laten we in dit topic dan eens wat peilen :lol:
laat eens wat horen, wat de voorkeur is, een doordeweekse dag of liever een vrijdag, zaterdag of zondag.
en waar denken we aan qua tijdstip en qua lokaties ?
als we gebruik willen maken van het blauwe uurtje moeten we niet erg lang hoeven rijden tussen 2 lokaties.

mijn voorkeur zou zijn om ergens rond 3 uur te verzamelen, 1 lokatie te bezoeken, een 2e lokatie + evt. 3e plek voor het blauwe uurtje en voor wat avondfotografie nog een 4e lokatie.

op korte termijn al of denken we aan het voorjaar ?
is vrijdag 27, zaterdag 28, zondag 29 of maandag 29 december iets ?

wie wil een plannetje maken of een voorstel met lokaties en tijdstippen ?
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Iets moois in Rotterdam? De Appelhaven en de Mariniers Kazerne en dan weer heel snel terug naar Amsterdam! :roll:
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

Roel Jansen schreefCOLONIets moois in Rotterdam? De Appelhaven en de Mariniers Kazerne en dan weer heel snel terug naar Amsterdam! :roll:
:mrgreen:

Topic kickje...:lol:
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
IngridM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 25 Mei 2006 12:32
WoonplaatsCOLON Delfgauw

Ik kan alleen in de weekenden ivm werk behalve de 2 weken rond kerst/oud en nieuw, dan heb ik vrij.

Voor mensen die Rdam niet kennen blijft toch wel het stuk bij de bruggen het mooiste denk ik met de Oude Haven. Stuk herkenbaar Rdam en van A naar B te lopen en onderweg schieten maar. Is wel een heel standaard stuk.

Delfshaven is ook erg leuk.
Blij met mijn 60D, 70-200 f/4 L lens en de 24-105 f/4 L :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar