Super zaterdag

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Plaats reactie
Wimmes
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

iemanduitnederland
Shooter+
Shooter+
Contacteer:

Hele mooie platen, #1 is mijn favoriet.
Zaterdag was een perfecte foto dag, zoveel wit en een mooie strakke blauwe lucht. Helaas moest ik werken, anders was ik zeker ook mijn camera uit gaan laten :)
Canon EOS 350D + 18-55 Kitlens + Canon EF 28-105
DeviantArt Gallery: http://iemanduitnederland.deviantart.com/
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
Contacteer:

1, 5, 8 en 9 de allermooiste!

Heel erg Hollands en daarom gewoon al leuk!
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
R-O-L-O
Shooter+
Shooter+

Prachtige foto's, inderdaad erg hollands met de molen.

Foto 1 is mijn favoriet!
BraCom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

mooie serie, de molen komt wel vaak terug.
Je serie is best wel afwisselend, maar door dat die molen er zo vaak bij zit, doet dat een beetje afbreuk aan je serie.
M.vr.gr.[b]Bram[/b] .....[url=http://www.bracom.nl/][Mijn foto album ][/url]..... [url=http://www.bracom.nl/about.html][camera en lens info][/url].....
Glenfiddich
Canon shooter
Canon shooter
Contacteer:

I like this !! 8)

De kleuren vind ik wat minder (grauw/flets). Heb je de witbalance op auto gehad staan? Deze lijkt mij er een tikkie naast te zitten. (Kan ook aan mijn monitor liggen) Ik denk overigens dat je dit nog aardig bijgetrokken krijgt in PS. :D

Daarnaast zijn sneeuwlandschappen ook erg lastig omdat de lichtmeting en WB van de camera het er erg zwaar mee heeft. Tip: schiet in RAW en grbuik evt. een grijs-kaart om achteraf in PS de WB te corrigeren.

Foto 3 en 4 vind ik wat minder omdat ik steeds naar die molen wordt getrokken........ en die staat voor het grootste deel achter die struiken. Jammer.

Foto 9 heel mooi, alleen de harde schaduwen op de voorgrond vind ik wat minder.

Groetjes
mark
[size=75]Canon EOS 350D / Sigma 17-70 F2.8 / Canon 70-200 F2.8 [color=red]L[/color] / Canon EF-S 18-55 / Canon EF 75-300 /
Canon EF 50mm/1.8 II / BG-E3 grip / Studioflitsers: 2xVS200 en 1x VS300[/size]
www.verhaegonline.nl
Faeton
Canon shooter
Canon shooter
Contacteer:

Ik vind het prachtige platen, vooral 2, 8 en 10. Met zo'n schittgerend Hollands landschap kan het al bijna niet fout gaan, maar ik vind de foto's technisch ook prima. Mooi scherp maar niet te, mooie kleuren - bij zommige net iets te flets misschien - en klassieke compositie. Mooi!
[size=75]EOS 350D, Canon EF-S 17-55 IS USM, Canon EF 80-200 f/4.5-5.6, Canon EF 50 f/1.8, Speedlite 430 EX, Manfrotto driepoot, filters. 2 x Mac G5, Wacom Intuos.[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Overig / Archief”