Kleintje Beagle

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
iemanduitnederland
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2007 19:31
WoonplaatsCOLON Bovensmilde
CONTACTCOLON

Bij deze wat foto's van onze 11maand oude Beagle: Bink!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
Canon EOS 350D + 18-55 Kitlens + Canon EF 28-105
DeviantArt Gallery: http://iemanduitnederland.deviantart.com/
Gebruikers-avatar
Thavipa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 293
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2007 17:51

Foto 1: ik had de foto iets verder van de hond af mooier gevonden denk ik.. iets meer van de hond laten zien. Verder wel mooi die lichtval door de mand heen.

Foto 2: erg leuk, zo z'n staart scherp.. en zn snuit op de achtergrond. Goed gedaan.

Foto 3: Net als bij 1, zou ze iets verderaf genomen hebben.. vind deze foto niet zo heel erg bijzonder.

Foto 4: Vind ik wel weer mooi, die 'trieste' blik van de hond.. ja, mooi!
Canon EOS 40D | Tamron 17-50 | Sigma 70mm Macro | Speedlight 430ex II | Man-frotto statief
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

leuk gespeeld met compositie's al vind ik ze niet allemaal geslaagd.
De eerste te storend licht, waardoor je te grote contrasten krijgt, idee weer wel leuk, de tweede bijna goed, de scherpte licht net naast de staart das jammer, de derde heb ik niks mee, de laatste wel is gewoon leuk.

heb zelf ook een Beagle gehad, genaamd Buggle (vanwege het trompettertje Bugle wat ze gebruiken bij de vossenjacht, dit verbasterd naar buggle), helaas in moeten laten slapen een aantal jaren geleden, zijn wel de leukste (wel eigenwijs) en liefste honden die je kunt hebben, echte kroelbeesten.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

Voor mij #2 en #4. Mooi gespeeld met scherptediepte... super! #1 vind ik minder geslaagd doordat we te veel vacht zien en te weinig hond (als je snapt wat ik bedoel). #3 idem, maar te veel omgeving ipv te veel vacht.
De aarde is rond... zo rond als een pannenkoek!
iris
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2007 01:34

ik vind het persoonlijk mooie foto's, mooi gespeeld met het licht. het enige wat ik miste is op de 3e foto een oogje ofzo, dat maakt het gewoon net ff wat persoonlijker. verder heel gave serie !
sinds 9 november 07 eerste spiegelreflex: Eos 400D, kitlens 18-55, EF 55-200, BG
Zeabiscuit
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2006 14:12
CONTACTCOLON

Hond in partjes? :lol:

Vind het wel leuk gedaan.
www.full-focus.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar