Electro Harmonix Small Clone

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Alexander Nijman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 189
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 13:24
WoonplaatsCOLON Arnhem

Een tijdje geleden een Effect gekcoht voor mijn basgitaar en heb 'm maar meteen op de foto gezet wat vinden jullie ervan..

Afbeelding

Grootformaat:
http://farm4.static.flickr.com/3614/337 ... 42c2_o.jpg
WebEye
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 190
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2007 19:22
CONTACTCOLON

Ik vind de ondergrond wel erg leuk en past er ook goed bij.

Je had alleen wat aandacht moeten besteden aan het product er zit nogal wat stof/rommeltje op dat is zonde.
www.productfotografie.com
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Als ik eerlijk ben vind ik het een saai plaatje :(.
Misschien moet je eens wat proberen met de gitaat erbij of zo.
Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Alexander Nijman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 189
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 13:24
WoonplaatsCOLON Arnhem

Webeye; De ondergrond is een tuintafel met gematteert glas en speelgoed eronder eigenlijk een toevalstreffer.. en het stof heb je gelijk in..

mmk; Ik heb al een heel idee in me hoofd om het met gitaar en versterker erbij te doen als een soort songwritershoekje ofzo maar daar wacht ik nog mee tot ik het idee in me hoofd af heb en op papier heb staan anders maak ik 20 fotos en zit er niet 1 bij waar ik tevreden over ben
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Alexander Nijman schreefCOLON anders maak ik 20 fotos en zit er niet 1 bij waar ik tevreden over ben
Nou en? je schiet toch digitaal?
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Alexander Nijman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 189
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 13:24
WoonplaatsCOLON Arnhem

Ja dat klopt maar dat vind ik frustrerend.
Cammate
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2008 07:38
WoonplaatsCOLON Bunde

Inderdaad is de ondergrond erg passend bij het plaatje. Maar vind de foto wel een beetje plat op de een of andere manier. Wellicht is dat op te lossen door drie zijden van de Harmonix te laten zien. Volgens mij gaat de foto dan al wat meer spreken en krijg je dan ook iets meer diepte.

Verder ben ik het ook eens met de opmerking dat de toevoeging van gitaar/versterker (misschien in combinatie met een voet net boven het drukknopje) ook meer de functie ervan duidelijk maakt.

.......Verder denkend over die voet erboven geeft het misschien toch meer het beeld van "vertrapping", en dat is (lijkt me) niet de bedoeling :).

Groeten,

Marc
[size=75]Canon EOS 5DII | Canon 16-35 F2.8 L USM | 24-70 F2.8 L USM | 70-200 F2.8 L IS USM | Kenko 1.4x | Speedlite 430EX | batterygrip | diverse tassen + acc.[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar