Headphone

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Erik van der Horst
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 16:04
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Bij deze m'n eerste foto op dit forum, graag jullie commentaar op deze foto.

Vind hem zelf redelijk gelukt en eindresultaat is precies zoals ik hem in gedachten had, wel bijgesneden met photoshop.


Afbeelding
Gebruikers-avatar
VBiB
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1762
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2006 15:44
WoonplaatsCOLON Genk (BE)
CONTACTCOLON

Redelijk gelukt zegt ie der dan nog bij :lol:
Wat een binnenkomer zou ik zeggen! Knap
Mooie scherpte/diepte, compositie is ook apart.
Klein opmerkingkje: in de rechter bovenhoek zie ik een ongeïndentifieerd object, namelijk een grijze veeg, die zou ik even wegwerken nog.
Voor de rest: hartelijk welkom hier en "we want to see more" :wink:

groet,

Jürgen
[size=75][url=http://www.vogellijst.be]Mijn site[/url] - [url=http://www.costaricareis.be]Costa Rica Reizen[/url] - [url=http://costarica.vogellijst.be]Vogellijst van Costa Rica[/url][/size]
bieker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 381
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 08:00
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Welkom op dit leerzame en leuke forum. Mooie productfoto.
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

Inderdaad mooie foto.

Als de bedoeling was om er een produktshot van te maken, dan zou ik het storend vinden dat een van de draadjes door het Sony logo gaat.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ik vind hem wat minder.
Die draden verhogen vast de spanning, maar vind ze ook wat storend.

PP
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

ik vind het een mooie...

* kuch *

product foto...


vind je het goed als ik hem verplaats?
www.johanvanderwielen.nl
Erik van der Horst
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 16:04
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

schoffie schreefCOLONik vind het een mooie...

* kuch *

product foto...


vind je het goed als ik hem verplaats?
Ja prima, ben nieuw hier dus weet nog niet zo goed wat waar hoort......
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

bij deze....
www.johanvanderwielen.nl
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Mooi gedaan hoor!
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
Xeor
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2006 21:04
WoonplaatsCOLON Roosendaal
CONTACTCOLON

Mooie foto.
Ik ga mee met het commentaar van PP, ik zou dan de focus richten op de voorste oordop waarbij de draden ook scherp zijn.

Grt Alex.
[size=75]Canon EOS 350D | BG-E3 | Canon 50mm F1.8 II | Sigma 70-300mm Apo Macro | Sandisk II 1gb | Sandisk 256mb | Crumpler: The Puppet | Vanguard VT 300 statief |
[url=http://vision-designs.nl/]Vision - Designs[/url][/size]
gn!uz
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2007 17:28

Dit topic is alweer van een poosje terug maar kon het niet laten om te reageren. Allereerst een mooie foto van een mooie hoofdtelefoon! :)

Nu wil het toeval dat dit ook mijn eerste foto is met m'n nieuwe EOS 40D. Toen ik aan het zoeken was waar deze foto gepost kon worden zag ik dit topic.. Apart hoor!

Anyway, hier mijn 'grunge' versie van mijn koptelefoon! Flink onderhanden genomen en op de een of andere manier is het een foto waar ik naar blijf kijken.. ISO 400 - 47mm - f/13 - 3.2sec. Ben erg onder de indruk van zowel de 40D als de EF 24-105 L.

Afbeelding
[size=75]Canon EOS 40D - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon EF 24-105mm f/4L USM IS - Speedlite 580 EX mk II[/size]
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

gn!uz schreefCOLONDit topic is alweer van een poosje terug maar kon het niet laten om te reageren. Allereerst een mooie foto van een mooie hoofdtelefoon! :)

Nu wil het toeval dat dit ook mijn eerste foto is met m'n nieuwe EOS 40D. Toen ik aan het zoeken was waar deze foto gepost kon worden zag ik dit topic.. Apart hoor!

Anyway, hier mijn 'grunge' versie van mijn koptelefoon! Flink onderhanden genomen en op de een of andere manier is het een foto waar ik naar blijf kijken.. ISO 400 - 47mm - f/13 - 3.2sec. Ben erg onder de indruk van zowel de 40D als de EF 24-105 L.
Mooi uitgevoerd concept, maar over het algemeen is het niet de bedoeling je eigen foto's in andermans topic te plaatsen, anders dan gevraagd door TS. Kortom, maar zelf ff een topic aan, dan krijg je ook meer reacties!

gr Sarpa
Laatst gewijzigd door 1 op Sarpa, in totaal 12 keer gewijzigd.
gn!uz
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2007 17:28

Het is uiteraard niet mijn intentie om de topicstarter hierin te passeren. Vond het zo apart dat ik voor mijn 1e foto hetzelfde object had gekozen dat ik het niet kon laten de foto ook in dit topic te plaatsen. En ik verwacht ook geen reacties op mijn foto! Dan zou ik het idd in een nieuw topic plaatsen! Tnx

Erik, doe je iets met muziek? Welke stijl? Gezien het type headphone zal het mogelijk iets met 'dance' te maken hebben... :)
[size=75]Canon EOS 40D - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon EF 24-105mm f/4L USM IS - Speedlite 580 EX mk II[/size]
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

De grunge-versie vind ik echt gaaf!
De eerste is heel mooi 'clean' maar ik vind de snoertjes te veel storen. Hoewel die wel voor dieptewerking zorgen.
I'm not going to change my identity, to be perfect
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar