Injectienaald (updated)

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jurgen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2005 12:01

Afbeelding
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Laatst gewijzigd door 1 op jurgen, in totaal 1 keer gewijzigd.
Amateurs worry about equipment.
Professionals worry about money.
Masters worry about light.
Gebruikers-avatar
Stevro
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 22:20
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

nou ben ik niet zo'n fan van die dingen, ik krijg gelijk de griebels.

maar fotografisch gezien (ik ben niet zo'n ster in die dingen) lijkt ie mij wat over belicht aan de rand van die middelste injectiebuis. deze verdwijnt in de steriele ondergrond.

Was dit je bedoeling?

Voor de rest zal ik wel goed slapen vannacht haha, besides , de reflecties van het metaal vind ik wel mooi.
Een visualiser met een Nikon D70s tekendoos.
www.stephan-vroom.nl
www.stephan-vroom.exto.nl
Gebruikers-avatar
PhotoBart
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2006 22:42
CONTACTCOLON

Mooie foto qua belichting. Het overbelichte, icm het gebruikte DOF is mooi geworden. Ook de kleuren springen er mooi uit. Minder mooi vind ik dat de punten van de naalden er mi niet op staan. Misschien dan nog met een druppeltje vloeistof er aan, maar dat weet ik nog ff niet zeker.
In ieder geval heel mooi geworden.
Edit:
Ook mn bericht maar ff updaten. Nummer twee vind ik erg centraal gemomen en daardoor de minste uit de serie.
Nummer 3 Vind ik qua compostie de mooiste.
Laatst gewijzigd door 1 op PhotoBart, in totaal 2 keer gewijzigd.
[url=http://www.bzwemmer.com]Bart Zwemmer Photography[/url]
Johnalb

Mooie compositie
Gebruikers-avatar
jurgen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2005 12:01

Stevro schreefCOLONmaar fotografisch gezien (ik ben niet zo'n ster in die dingen) lijkt ie mij wat over belicht aan de rand van die middelste injectiebuis. deze verdwijnt in de steriele ondergrond.

Was dit je bedoeling?
Ik heb inderdaad een high key toegepast om de steriliteit van het beeld te verhogen.
Amateurs worry about equipment.
Professionals worry about money.
Masters worry about light.
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Erg goed gedaan Jurgen. Op het randje maar een erg goede controle en daardoor komt dat steriele gevoel goed over. Als productfoto is foto 2 het mooiste. Misschien kun je de volgende keer nog wat doen met de compositie om het allemaal wat dramatischer te maken.

Ik hoop alleen niet dat dat dat poison is. Volgens mij krijgen nogal wat patienten dat ingespoten al ze geen pijn willen voelen. ;-)
PeetPlafond

Nou... de compositie van 1 vind ik wel mooi... maar een beetje meer scherptediepte had gemogen (aan de voorzijde.. achterste buisje onscherp is goede keuze).

2 heel erg strak, wat Ed zegt de compo vindt ik hier beter kunnen... kleiner en links boven plaatsen ofzo.. het proberen waard. (Op je avatar doe je het wel)

3. De minst goede... techisch natuurlijk ok , maar de opstelling vind ik niet zo mooi.. (is beetje persoonlijk, kan jij uiteraard het tegenovergestelde over zeggen)


Bovendien... leuk onderwerp!!!
Gebruikers-avatar
Pieter
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 775
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 11:09
CONTACTCOLON

Mooi gedaan. De reflecties zijn wel wat overbelicht, maar dat is juist de oorzaak dat het er zo steriel uitziet. Goed gedaan dus.

Ik vind nummer de mooiste, deze is helemaal scherp.
[size=75]www.fotobregman.nl[/size]
Gebruikers-avatar
jurgen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2005 12:01

Ja... de compositie :?
Ik heb best even door de zoeker zitten turen maar wat is nou een spannende compositie...
Ik zal hem sowieso een even decentraal plaatsen die nummer 2, kijken hoe dat oogt.
Maar ik ben er niet over uit hoe ik het wat dramatischer en dreigender kan laten ogen, nog meer tips of misschien zelfs voorbeelden?
Amateurs worry about equipment.
Professionals worry about money.
Masters worry about light.
Gebruikers-avatar
Ster
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 259
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2006 14:14
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Mooie kille foto's.

De 1ste vind ik qua compositie het mooist had alleen de naalden willen zien en een grotere scherpte.
De 2de vind ik het mooist doordat hij helemaal scherp is.
De 3de is een beetje saai.

Maar een tip hoe het spannender kan weet ik even niet. :)
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

precies wat ster zegt: mooi kille foto's. Ik zie de omgeving als een witte operatiekamer waarin alles wit is behalve de lichaamskleur van de patient. gretige doktoren en zusters lopen rond de patient, de naald ligt klaar, de patient gilt... maar niemand hoort hem want de kamer is geluidsdicht... :twisted:

oftewel: gaaf!!

ik hou helemaal neit zo van stills maar dit is echt leuk... probeer de compo's nog killer en dramatischer te krijgen en iedereen wordt er eng van...
www.johanvanderwielen.nl
Bartho
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2005 13:52
WoonplaatsCOLON Rhenen

In de serie mis ik dan eigenlijk alleen nog een foto met die vlijmscherpe naald die op je af komt... Het idee alleen al. Nu zijn de punten van de naalden nog vaak onscherp en is er voor gekozen om de ampullen scherp weer te geven. Voor de echte rillingen moet je volgens mij die punt van die naald nog even fotogrageren...

Hoewel, was misschien wel helemaal de bedoeling niet van je stills...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar