Lekker!!

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Heb maar voor dit stuk van het forum gekozen. Als het toch ergens anders moet, verplaats dan maar.

Afbeelding
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

zozo, das ehm... 15 liter lekkers?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het geheel... een vrachtwagen of een pickup truck?
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Van een ouwe locomotief?

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Leuke plaat! Zit me voor te stellen hoe je een glaasje van dit lekkers inschenkt: ff de locomotief (?) kantelen?;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

MarcoEOS550D schreefCOLONLeuke plaat! Zit me voor te stellen hoe je een glaasje van dit lekkers inschenkt: ff de locomotief (?) kantelen?;)
Ik zou eerst die twee leren riempjes los halen :-) maar ik ben ook wel benieuwd op wat voor voertuig dit vaatje zit en of er daadwerkelijk drank in zit.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Bedankt voor de reacties :) Volgens de eigenaar was de drank de vorige avond soldaat gemaakt. Dit is een close-up van een oude ford-pickup. Gemaakt (dat danweer wel) tijdens de STAR America dagen. Had dus ook een loc kunnen zijn :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

nieuwsgroepen schreefCOLON
MarcoEOS550D schreefCOLONLeuke plaat! Zit me voor te stellen hoe je een glaasje van dit lekkers inschenkt: ff de locomotief (?) kantelen?;)
Ik zou eerst die twee leren riempjes los halen :-) maar ik ben ook wel benieuwd op wat voor voertuig dit vaatje zit en of er daadwerkelijk drank in zit.
zo hehe... ik ben ook wakker! :mrgreen:
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar