reizen & afscheid

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

voor de weekopdracht op zoom.nl , waar het onderwerp "Reizen" was, heb ik deze geschoten. Ik vind Reizen en Afscheid toepasselijk.

30D
17-40L

Afbeelding
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Inderdaad zeer toepasselijk ! Goed gezien !
Toch klein kommentaartje: jammer van de witte vlekken in het gele bord.

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

"Traan laten" :shock: was dat daar oorspronkelijk al? :shock:

EDIT: sorry, even beter gekeken ;) het hekwerk sluit niet helemaal aan, de tekst komt er door heen ;) Maar wel leuk gevonden!!
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

Jazzman schreefCOLON"Traan laten" :shock: was dat daar oorspronkelijk al? :shock:

EDIT: sorry, even beter gekeken ;) het hekwerk sluit niet helemaal aan, de tekst komt er door heen ;) Maar wel leuk gevonden!!

ik dacht dat de tralies wel leuk zou zijn als symboliek van afscheid, afstand, niet meer bij elkaar kunnen zijn, ontoereibaar. Overigens kon ik simpelweg niet achter het tralies gaan staan en al helemaal niet om het bord erop te zetten.

Traan Laten is erop gezet omdat ons oude CS gesloopt wordt voor een nieuwe. Typisch rotterdam als je het mij vraagt.
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Wat ik bedoelde was eigenlijk om te vragen of er geshopt was... maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dit een originele foto is! Dan vind ik em wel bijzonder ja! ;)
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

Jazzman schreefCOLONWat ik bedoelde was eigenlijk om te vragen of er geshopt was... maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dit een originele foto is! Dan vind ik em wel bijzonder ja! ;)
het is een originele foto idd , alleen wat kleurversterking gebruikt :)
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar