Camera,2 lenzen en toebehoren gestolen.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

Camera gestolen.
Gisteren 13 Maart 2015 is mij camera lenzen en toebehoren gestolen in Vianen bij Utrecht..
Zou een ieder die een advertentie tegenkomt waarin dit wordt aangeboden mij willen berichten op w.wijers@gmail.com.
Canon EOS D5 Mark 3 Serienr. 21203020006960
Canon lens 70x200/4 IS USM. Nr.1258B005
Canon lens EF 24x70/2.8 L USM. Nr. 895487
Canon flitser 580 EX II speedlite.
Div. filters.
Bij voorbaar Hartelijk dank
Wilma Wijers.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Wilma,

super vervelend dit.

Ik heb je topic even verplaatst naar een ander deel. Buiten dat dit niet thuis hoort in het marktplaats deel mag je daar pas posten als je een jaar lid bent.

Ik hoop dat iemand iets tegen komt en je kan helpen.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
leike
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2008 12:01
WoonplaatsCOLON Zaltbommel

Ik zal er op letten.. Wat vervelend...
camera en lenzen...statief en flitser...vrouw en 2 katten...
Lid van de Orde van de Gulden Snede.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

misschien een tip voor iedereen , er is een site en app die heet lenstag , daar kun je al je apparatuur inzetten en registreren . voor details google even ,.
maar als iemand dan ooit jou spullen aanbied met jou serie nummer word dit gelijk gemeld en krijg je ook een melding.
heel erg handig dit. het gaat mij er niet om reclame te maken (wat de site is niet eens van me ) maar het kan je zo veel schelen.
http://www.lenstag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

Rijk schreefCOLONWilma,

super vervelend dit.

Ik heb je topic even verplaatst naar een ander deel. Buiten dat dit niet thuis hoort in het marktplaats deel mag je daar pas posten als je een jaar lid bent.

Ik hoop dat iemand iets tegen komt en je kan helpen.
Bedankt vor de acceptatie. Ik weet nog niet goed hoe dit werkt maar kan ik hierop antwoorden?
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Hoi Wilma,

Algemene info en regels over het forum vind je hier http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewforum.php?f=75

Over het plaatsen van advertenties in het marktplaats deel staan HIER de richtlijnen.

Je mag trouwens al na een maand lidmaatschap advertenties plaatsen en niet na een jaar zoals ik eerder schreef. :oops:

Ik hoop dat je snel je spullen terug vind en je hier blijft om foto's te bekijken en te plaatsen. :wink:
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 3

boko schreefCOLONmisschien een tip voor iedereen , er is een site en app die heet lenstag , daar kun je al je apparatuur inzetten en registreren . voor details google even ,.
maar als iemand dan ooit jou spullen aanbied met jou serie nummer word dit gelijk gemeld en krijg je ook een melding.
heel erg handig dit. het gaat mij er niet om reclame te maken (wat de site is niet eens van me ) maar het kan je zo veel schelen.
http://www.lenstag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Goeie tip!
Wilma: meteen registreren, zou ik zeggen en sterkte.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ook op fotoapparatuur.nl kan je je gestolen spullen registreren. Hopelijk krijg je t terug! Was je goed verzekerd?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Geheel of topic. Sorry daarvoor! Maar hoe kan de TS hier twee berichten hebben staan en de berichtencounter maar één aangeven? Antwoord via pb is prima natuurlijk.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Gokje: Omdat het bericht eerst in het te koop-deel stond, waar posts niet meetellen, en door een mod naar hier is verplaatst.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

boko schreefCOLONmisschien een tip voor iedereen , er is een site en app die heet lenstag , daar kun je al je apparatuur inzetten en registreren . voor details google even ,.
maar als iemand dan ooit jou spullen aanbied met jou serie nummer word dit gelijk gemeld en krijg je ook een melding.
heel erg handig dit. het gaat mij er niet om reclame te maken (wat de site is niet eens van me ) maar het kan je zo veel schelen.
http://www.lenstag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de tip. Boko.
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

MarcoEOS550D schreefCOLONOok op fotoapparatuur.nl kan je je gestolen spullen registreren. Hopelijk krijg je t terug! Was je goed verzekerd?
Bedankt voor je reactie.Ik heb al geprobeerd op fotoapparatuur maar dat lukt nog niet. Ik was ook niet extra verzekerd voor mijn fotoapparatuur.! Dat is ook niet te betalen. Of ze verzekeren maar voor een klein bedrag.
De reis,inboedel of auto verzekering vergoeden niet.
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Je financiële huishouding gaat me natuurlijk niets aan. Maar toch snap ik niet dat je met apparatuur van rond de € 5000 een verzekering te duur vindt. Bij apparatuurverzekering.nl heb je dat bedrag aan apparatuur voor nog geen € 100 per jaar verzekerd tegen nieuwwaarde zonder verder gezeur.
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

Telescoop schreefCOLON
boko schreefCOLONmisschien een tip voor iedereen , er is een site en app die heet lenstag , daar kun je al je apparatuur inzetten en registreren . voor details google even ,.
maar als iemand dan ooit jou spullen aanbied met jou serie nummer word dit gelijk gemeld en krijg je ook een melding.
heel erg handig dit. het gaat mij er niet om reclame te maken (wat de site is niet eens van me ) maar het kan je zo veel schelen.
http://www.lenstag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Goeie tip!
Wilma: meteen registreren, zou ik zeggen en sterkte.
Dank je Boko.
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

bah bah, wat jammer dat dit blijft gebeuren.. :(
blijf toch gewoon met je (...) van ander mans spullen af.. iedereen werkt hard genoeg om deze spullen te kunnen bekostigen! >:(

sterkte en als ik iets zie waarschuw ik direct!

Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

Billie-90 schreefCOLONbah bah, wat jammer dat dit blijft gebeuren.. :(
blijf toch gewoon met je (...) van ander mans spullen af.. iedereen werkt hard genoeg om deze spullen te kunnen bekostigen! >:(

sterkte en als ik iets zie waarschuw ik direct!

Michel
Dank je wel Michel.
Gebruikers-avatar
Selmak
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 552
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 13:03
WoonplaatsCOLON www.fotolijststudio.nl
CONTACTCOLON

Ik sluit me aan bij het commentaar van Ton, een verzekering is het absoluut waard. Maarja nu achteraf heb je er uiteraard niets aan. Tevens zou het ook helpen als de spullen achter slot en grendel liggen----> lees kluis.

Waar ik in geinteresseerd ben is, waar en hoe is het gestolen? Je hebt het over een inboedelverzekering. Hebben ze ingbroken bij je thuis? Hebben ze enkel je camera spullen meegenomen of nog meer? Waren ze gericht op zoek?


Wel heel vervelend dat je spullen gejat zijn!
Website: http://www.fotografiesteve.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.fotografiesteve.nl/blog/" onclick="window.open(this.href);return false;
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

wwijers schreefCOLON
boko schreefCOLONmisschien een tip voor iedereen , er is een site en app die heet lenstag , daar kun je al je apparatuur inzetten en registreren . voor details google even ,.
maar als iemand dan ooit jou spullen aanbied met jou serie nummer word dit gelijk gemeld en krijg je ook een melding.
heel erg handig dit. het gaat mij er niet om reclame te maken (wat de site is niet eens van me ) maar het kan je zo veel schelen.
http://www.lenstag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de tip. Boko.
Ik heb het geprobeerd bij lenstag maar ik krijg de indruk dat je eerst je spullen daar moet registreren alvorens de gestolen spullen te registreren.
Het lukt in ieder niet maar ga het nog eens proberen.
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

Ton Canon schreefCOLONJe financiële huishouding gaat me natuurlijk niets aan. Maar toch snap ik niet dat je met apparatuur van rond de € 5000 een verzekering te duur vindt. Bij apparatuurverzekering.nl heb je dat bedrag aan apparatuur voor nog geen € 100 per jaar verzekerd tegen nieuwwaarde zonder verder gezeur.
Bedankt Ton, zodra ik nieuwe spullen heb ga ik dat zeker doen!
wwijers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015 16:20

Selmak schreefCOLONIk sluit me aan bij het commentaar van Ton, een verzekering is het absoluut waard. Maarja nu achteraf heb je er uiteraard niets aan. Tevens zou het ook helpen als de spullen achter slot en grendel liggen----> lees kluis.

Waar ik in geinteresseerd ben is, waar en hoe is het gestolen? Je hebt het over een inboedelverzekering. Hebben ze ingbroken bij je thuis? Hebben ze enkel je camera spullen meegenomen of nog meer? Waren ze gericht op zoek?


Wel heel vervelend dat je spullen gejat zijn!
Mijn spullen zijn uit een afgesloten auto door ruit in te gooien gejat. Een snelkraak. Echt geloof me, ik laat NOOIT mijn spullen achter in de auto alleen deze ene keer wel door allerlei omstandigheden.Ik ben altijd uiterst voorzichtig.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar