AUB lezen bericht van Frank Doorhof

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Verschrikkelijk, sterkte!
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Speedybiker
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2012 16:29

Sterkte Frank en blijf in jezelf geloven.
Frank Doorhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1701
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2006 17:13
WoonplaatsCOLON Emmeloord
CONTACTCOLON

Illuminatus,
Ik snap je opmerking.
Echter als je mailtjes krijgt van ouders.nl en kindenmedia etc. dan is er toch echt maar 1 mogelijkheid en dat is aan ALLE kanten de tegen aanval openen en zorgen dat mensen als ze op je profielen terecht komen zien dat je op de hoogte bent en dat er dus absoluut niets van klopt.

Ondertussen zijn ze nog een stap verder aan het gaan en word nu ook ons zoontje erbij betrokken in sommige reacties....:(
De politie is er mee bezig en wij hopen maandag de eerste contacten met een advocaat te hebben.
http://www.frankdoorhof.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotografie-workshops.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

"Je maakt gewoon de foto zoals je hem gewoon maakt"
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Heb er geen woorden voor.
Hoop dat deze ellende snel over is voor jullie.
Sterkte.
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

Nachtmerrie voor je. Echt dikke [censored]!
Ik vertrouw er op dat je goede naam zo goed is, dat je zal winnen.
(Censored? Nou zo erg was het niet...)
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
mdbphotography

Beste Frank, het is allemaal heel triest wat er gebeurd en ik wens je heel veel sterkte om van de ellende af te komen en weer gewoon de draad op te kunnen pakken. Het lijkt wel of we steeds een korter lontje krijgen en allemaal maar geloven wat op internet staat, al is internet voor veel mensen niet meer dan Facebook "dus wat daar op staat zal ook wel zo zijn, kijk maar naar het aantal likes".

Toch voel ik wel erg dat sites als fotoshootklachten.nl spelen is met vuur en had ik ook niet anders verwacht dat er reacties zullen komen van mensen die genoemd worden op dat soort sites. Niet dat ik dan vind dat ze het recht hebben om zo laag te gaan, toch een reactie was te verwachten. Dit soort sites hebben namelijk een grotere impact dan vaak gedacht wordt, vooral op sociale media gaan al snel verhalen rond als iemand leest dat iemand vermeld staat op die pagina. Het gevaar zit hem er in dat er allerlei lijsten en fora zijn waar namen vermeld staan en ik kan mij voorstellen dat dit ook vaak genoeg onterecht kan zijn of het verhaal ontzettend uit verband getrokken wordt, maar dan sta je er wel mooi op en gaat je verhaal (vaak nog meer opgeblazen) de social media kanalen over. In gevallen dat het onterecht blijkt te zijn of mensen mensen de verkeerde te pakken hebben, zie er dan maar eens van af te komen.

Het initiatief en de bedoeling is goed, dat begrijp ik heus maar ik vind niet dat je voor eigen rechter mag spelen en met de vinger kan gaan wijzen. In plaats daar van zou ik veel liever zien dat sites informatie en educatie geven over dit soort praktijken en daar actief mee bezig zijn in bekende communities. Hopelijk gaan mensen dan zelf weer wat meer nadenken in plaats van jan en alleman op hun blauwe ogen te geloven en na te praten, dit heeft deels ook te maken met opvoeding en lezen pa en ma dus hopelijk ook mee.

Dat kon ik toch niet onbesproken laten, toch zoals ik al zei wens ik jou en je familie al het beste om snel van deze ellende af te zijn en weer met plezier aan het werk te gaan!
Frank Doorhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1701
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2006 17:13
WoonplaatsCOLON Emmeloord
CONTACTCOLON

Even voor de duidelijkheid.
VOORDAT er iets op FSK komt te staan dan is dat 100% uitgezocht, ik kan je vertellen dat ik hier zaken voor me heb gehad van fotografen die ik echt niet door de beugel vind kunnen gaan maar waar we niets over online hebben staan omdat het simpelweg een kwestie is van "net niet, hoewel eigenlijk toch wel"

Vakfotografen.com is al een keer voor 10.000 en zelfs een keer voor 100.000 beboet door onder andere de consument autoriteit, als zo een bedrijf dan doodleuk weer opnieuw begint met accounts op instagram die duidelijk fake zijn (als je er langer dan 5 minuten onderzoek naar doet) en ze gewoon jonge meisjes "ronselen" vind je het dan gek dat zo een bedrijf op FSK terecht komt ?

Het is niet een website (zoals sommige andere) waar als er 1 klacht binnen komt je direct met de billen bloot op de site komt te staan, van voorgenoemde fotograaf heb ik van 4 modellen klachten gezien en zelfs screenshots van de conversaties PLUS foto's waarop hij dingen doet met foto's van het model waarvan ik denk "jeetje....." maar toch staat die persoon niet vermeld, het is te klein voor FSK en het enige dat we kunnen doen is bewijzen blijven verzamelen tot er echt genoeg is.

Een bedrijf als "vakfotografen" is gewoon heel duidelijk niet goed bezig, en DAT word inderdaad op FSK gezet.
Natuurlijk steek ik mijn nek uit voor de fotografen en modellen wereld, maar om dan als pedofiel en enge/vieze man neergezet te worden online, stond op een gegeven moment op een facebook pagina met de naam "Alle pedofielen moeten gecastreerd worden" met alle respect maar als er iemand goed met zijn modellen omgaat dan ben ik dat en dat gaat niet 1 stap te ver maar duizenden.

het feit dat ze zo een grote laster campagne zijn begonnen (wat er nu online staat is echt niets in vergelijking met wat we al weggehaald hebben) is gewoon buiten alle proporties, als je vind dat je onterecht op een site staat mail de site dan, praat met de mensen achter de site, of begin een kort geding.... maar ga niet iemand (die tot dit gebeurde trouwens nog nooit van vakfotografen.com gehoord had) zo ongelofelijk door het slijk halen....

Of vind jij het normaal dat ambulance personeel helemaal in elkaar geslagen worden?
Of vind jij het normaal dat je een politie ambtenaar helemaal in elkaar schopt en slaat omdat hij je een bon geeft voor te hard rijden?

Zo sorry dat moest ik even kwijt :D
http://www.frankdoorhof.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotografie-workshops.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

"Je maakt gewoon de foto zoals je hem gewoon maakt"
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Graag ontopic reageren, Frank is een grote jongen en weet vast wat hij wel en niet kan doen.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
mdbphotography

Frank Doorhof schreefCOLONEven voor de duidelijkheid.
VOORDAT er iets op FSK komt te staan dan is dat 100% uitgezocht, ik kan je vertellen dat ik hier zaken voor me heb gehad van fotografen die ik echt niet door de beugel vind kunnen gaan maar waar we niets over online hebben staan omdat het simpelweg een kwestie is van "net niet, hoewel eigenlijk toch wel"

Vakfotografen.com is al een keer voor 10.000 en zelfs een keer voor 100.000 beboet door onder andere de consument autoriteit, als zo een bedrijf dan doodleuk weer opnieuw begint met accounts op instagram die duidelijk fake zijn (als je er langer dan 5 minuten onderzoek naar doet) en ze gewoon jonge meisjes "ronselen" vind je het dan gek dat zo een bedrijf op FSK terecht komt ?

Het is niet een website (zoals sommige andere) waar als er 1 klacht binnen komt je direct met de billen bloot op de site komt te staan, van voorgenoemde fotograaf heb ik van 4 modellen klachten gezien en zelfs screenshots van de conversaties PLUS foto's waarop hij dingen doet met foto's van het model waarvan ik denk "jeetje....." maar toch staat die persoon niet vermeld, het is te klein voor FSK en het enige dat we kunnen doen is bewijzen blijven verzamelen tot er echt genoeg is.

Een bedrijf als "vakfotografen" is gewoon heel duidelijk niet goed bezig, en DAT word inderdaad op FSK gezet.
Natuurlijk steek ik mijn nek uit voor de fotografen en modellen wereld, maar om dan als pedofiel en enge/vieze man neergezet te worden online, stond op een gegeven moment op een facebook pagina met de naam "Alle pedofielen moeten gecastreerd worden" met alle respect maar als er iemand goed met zijn modellen omgaat dan ben ik dat en dat gaat niet 1 stap te ver maar duizenden.

het feit dat ze zo een grote laster campagne zijn begonnen (wat er nu online staat is echt niets in vergelijking met wat we al weggehaald hebben) is gewoon buiten alle proporties, als je vind dat je onterecht op een site staat mail de site dan, praat met de mensen achter de site, of begin een kort geding.... maar ga niet iemand (die tot dit gebeurde trouwens nog nooit van vakfotografen.com gehoord had) zo ongelofelijk door het slijk halen....

Of vind jij het normaal dat ambulance personeel helemaal in elkaar geslagen worden?
Of vind jij het normaal dat je een politie ambtenaar helemaal in elkaar schopt en slaat omdat hij je een bon geeft voor te hard rijden?

Zo sorry dat moest ik even kwijt :D
Ik hoop dat je mijn reactie nog eens rustig door leest, het is namelijk geen "aanval" richting jou of FSK specifiek. Heb het dan ook niet over "vakfotografen" maar gewoon in het algemeen. Ik hoop dan ook dat je dat niet te persoonlijk op vat.

Met je laatste opmerkingen vind ik toch wel dat je een beetje op een treurige manier de plank mis slaat en ik hoop toch dat iedereen het met mij eens is dat niemand het verdiend om zo mishandeld te worden om wat voor reden dan ook.
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Familie Doorhof, ik wens jullie veel sterkte in deze strijd.
Ik hoop dat de dader achterhaald word en heel zwaar gestraft word.
Uiteraard meld ik het gelijk als ik iets tegen kom.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Hoe is dit eigenlijk afgelopen?
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Voor zover ik weet is de betreffende toko nog steeds bezig. Ik hoorde op FB recentelijk alweer dat ze onder een andere naam modellen probeerden te strikken.
Gebruikers-avatar
poezemienie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2014 07:15
WoonplaatsCOLON Stekene
CONTACTCOLON

Wat een vreemde wereld waarop we leven.....ziekelijke bedoeningen als je het mij vraagt,en heel veel sterkte.....
the important thing is not the camera but the eye
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar