[Verzameltopic] - kritiekkring 4 - zwart/wit - ronde 9

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Commentaar op de foto's van Irma,
25943
Er ziet een mooie dieptewerking in de foto. Leuk ook dat het water nu is van je af stroomt. Ik vind dit de mooiste foto uit je serie.
De zwartwit omzetting onderin de foto vind ik geslaagd. Verder naar boven (naar achteren) vind ik hem minder worden. De wolken ogen ietwat overbelicht terwijl het detail op de berghelling juist een beetje wegvalt doordat dit voor mijn gevoel juist te donker is.

25942
De rots op de voorgrond is erg prominent aanwezig en onttrekt een belangrijk deel van het achterliggende meer aan het zicht. Volgende keer een stapje naar links doen. Ik vind je zwartwit omzetting aan de donkere kant. Daardoor valt een hoop detail weg in de achtergrond

25940
Als ik naar deze foto kijk wordt ik vooral nieuwsgierig wat er zich onderin het dal nog aan interessante dingen bevindt.
Als je van deze foto een panorama maakt, waarbij je aan de bovenzijde 2/3 wegsnijd, vind ik hem veel prettiger kijken.
De lichtval door de wolken heen komt dan ook meer tot zijn recht volgens mij.


Iedereen van deze kritiekkring een heel goed 2012 toegewenst en dat we maar veel van elkaar mogen leren.

gr Peter
Laatst gewijzigd door 1 op peter1970, in totaal 6 keer gewijzigd.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Ook al heb ik niet van iedereen de commentaren binnen over iedereen.
Toch wil ik een nieuwe ronde starten. Irma is er ook weer bij dus we zijn gelukkig weer compleet.

Nieuwe ronde staat hier.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar