bruidsmeisje

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Muis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Dank je, hier kan ik wat mee. Learning everyday.

Helaas kon ik niet verder uitzoomen, Het gebouw is enorm, kon er niet meer van op krijgen. Ik zag haar lopen, en vond het een mooi plaatje dus heb ik zonder al teveel geklooi geschoten. Dichterbij was inderdaad mooier geweest bij nader inzien.
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Hmzz, ik zou die shot croppen, er zitten een aantal goed lijnen in de blokken (gebouw?) achter haar. Bovendien verzuipt ze nu in de hoeveelheid steen.
Zet haar op de derde lijn links, in je crop.
Zoek de linkerbovenhoek in relatie tot de oplopende lijn. Snijen. En onthoud, dit is de enige wijze waarop je vrouwen mag snijen :)

Dan word het wel wat, ze is iets overbelicht, probeer de skintones terug te krijgen. Als je een raw hebt kan je dat proberen door in de conversie exposure te compenseren. Er zijn ook schildertools :) Evt een twee lagen edit voor de hoge en lage tonen.


Kro
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar