[verzameltopic] long exposure foto's (met ND filters)

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RPGraphix
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2011 09:50
WoonplaatsCOLON Ergens in Noord-Holland
CONTACTCOLON

@Thabita: dit lijken me lastige opnamen. Er zitten uitgebleekte stukken in je foto's die ik minder prettig vind. Ik vraag me af of kortere belichtingstijden de foto's zouden verbeteren. 32sec is erg lang voor snelstromend water. Ik zou zelf eerder aan 5sec denken.

Evengoed een moedige poging. Ik zit zelf ook nog te stoeien.

Groet,
Ruud
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Dank je Ruud, het was ook nog de tweede keer dat ik dat filter erop had, oh nee 3de keer. :)
Het blijft idd lastig. Ik moet zeggen dat ik ze ook nog wat bewerkt heb misschien had ik de belichting wat minder moeten opschroeven maar dan was het boomgedeelte uitgelopen.
Haroldvdb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2692
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2007 18:41
CONTACTCOLON

RPGraphix schreefCOLONIk gooi er nog maar één in de groep. Ik hoop dat ie bevalt.
Bevalt zeker Ruud alleen zou ik een lager standpunt innemen, de steiger kijkt nu niet zo lekker van bovenaf.
Verder prima plaat met fijne kleuren en ook mooi de beweging in de lucht!
Thabita schreefCOLONIk heb er ook nog 3 die ik wel wil laten zien hier.
Alleen de tweede is niet helemaal geslaagd, sluitertijd is hier te lang geweest waardoor het water nu helemaal uitgebeten is.
Bij de derde kan het nog net, kan het misschien nog iets temperen door middel van de hooglichten!

Eerste is echt prachtig!!

Gr. Harold
Afotos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 949
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009 18:38
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Zo, dit topic mag van mij een schop krijgen. Gisteren mooi weer dus een paar foto's :)

35052

35053

757D + 8-400 mm
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar