Heerlijk die herfst

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Mwah... pas op de vergroting zag ik het vogeltje. En dan nog niet eens direct. Denk dat de rode bessen net teveel aandacht opeisen. Ik heb ook het gevoel dat juist daar de focus op staat. Met andere woorden, het vogeltje is niet helemaal scherp en ik denk dat dat de foto zou versterken.
Gebruikers-avatar
CAM22
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3229
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2004 20:04
WoonplaatsCOLON Joure
CONTACTCOLON

Rene, heb een beetje hetzelfde als Ytos: de vogel valt niet op in de composite. Dat is jammer. Of het de scherpte is (die niet top is), of de crop, of de kleurloosheid van het beestje in kwestie weet ik niet. Het arme dier heeft de pech dat hij naast die prachtig gekleurde bessen is gaan zitten!!!

Misschien kun je de kleur daarvan wat meer opfrissen?

Jeroen
René

ik weet dat die niet helemaal perfect is
die vogeltjes zijn zo moeilijk te schieten omdat zo snel zijn
maar ik blijf het proberen
Gebruikers-avatar
CAM22
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3229
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2004 20:04
WoonplaatsCOLON Joure
CONTACTCOLON

That's the spirit!!!
Dat maakt voor mij dit forum zo leuk; je wordt steeds kritischer en vooral gemotiveerder om betere foto's te maken!
Jeroen
Robbe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 338
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2004 15:13
WoonplaatsCOLON Lokeren - België
CONTACTCOLON

Als we nu eens niet spreken over de schamele scherpte, dan vind ik het wel degelijk een prachtige foto.
Dat het natuurlijk gecamoufleerde vogeltje nu net naast die opvallend rode bessen zit, en er dan nog naar kijkt, geeft deze foto nu net een mooi verhaal. Die vogel zit gewoon megaverlekkerd op die besjes wachten... mooi. De vogel is hier niet het onderwerp, maar zijn eetlust :wink:

PS: jammer dat er iemand op dat blad geschreven heeft; trekt meer de aandacht dan die bessen...
Canon EOS 300D / 18-55 kit / EF 28-80mm / Cosina 100 - 400mm
> http://users.pandora.be/Temmerman <
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar