vallende druppels gevangen

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
widida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 22:30
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2463[/img]

ik heb al eens druppels in een bakje gezien op dit forum ,
ik dacht waarom niet in vlucht vanuit de kraan!!

leuk??, ja de kraan had er in zijn geheel om gemoeten , maar dit vond ik de best gelukte druppel(s)!! en daar was de kraan net iets buiten beeld van...helaas... :oops:
Rebel+kitlens en een Tamron 70-300 LD makro 1:2 en 50mm f1.8 voor reversed !!..Sunpak powerzoom 40x motto "1 foto zegt meer dan 1000 woorden" www.widida.nl
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Mooi om dat luchtbelletje te zien in de grote druppel. Leuk om eens "uit te knippen" en de plakken in een andere foto. Is een leuk element om trucjes met uit te halen.

En wat die kraan betreft die er net niet op staat: dat had je met een statief denk ik kunnen vermijden. Dan had je eerst op de compo kunnen letten en je daarna volledig kunnen richten op het druppeltje uit de kraan.
widida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 22:30
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

ahum...dit was een soort " Ik zit op de pot en schiet maar eens een foto, dus geen statief op mijn wc..." ja,,en voor de doordenker onder u, Nee daar past ie niet in... :lol:
Rebel+kitlens en een Tamron 70-300 LD makro 1:2 en 50mm f1.8 voor reversed !!..Sunpak powerzoom 40x motto "1 foto zegt meer dan 1000 woorden" www.widida.nl
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

haha, wat een pot allemaal geeft van inspiratie.. :lol:
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Lex Augusteijn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1463
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2004 14:31
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Met een statief kun je inderdaad beter componeren. Ik denk dat hij een stuk sterker wordt als je je eigen reflexie duidelijk in de kraan zou kunnen zien.
Die glimmende kraan vraagt daar gewoon om. Maar ja, als je op de pot zit....

Wel mooi scherp trouwens.

Met zo'n cam ga je trouwens de gekste dingen schieten. Ik had van de week het badschuim te pakken. Wel verdraaid lastig om er goed op te krijgen.

Lex
Canon 5DII + EF 70-200/4.0L IS USM + EF 24-105mm/F4.0L IS USM + EF 17-40/F4.0 L + EF 50/1.8 + Tamron AF SP 90/2.8 DI + Speedlite 580 EX II
En dat moet ik allemaal meezeulen ...
Robbe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 338
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2004 15:13
WoonplaatsCOLON Lokeren - België
CONTACTCOLON

LOL ! Zo gedreven ben ik nog niet dat ik in het kleine kamertje shots lig te nemen :lol:

Blijkbaar eens het proberen waard want je zit precies stabiel genoeg om betrekkelijk scherp te kunnen fotograferen :lol:
Canon EOS 300D / 18-55 kit / EF 28-80mm / Cosina 100 - 400mm
> http://users.pandora.be/Temmerman <
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar