studio

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

elke maandag heb ik kans om in studio te fotograferen.. met spots en zo, lichtmeting, .. is super. de canon is echt super om in deze om standigheden te fotograferen:

1
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2424[/img]

2
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2425[/img]
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Lijkt me ook wel eens gaaf. Wil eigenlijk nog eens een huisstudiootje bouwen, maar er is nog steeds niet van gekomen.

Waar doe je dat fotograferen in je studio?

Ohwja, de foto's. Die zien er mooi uit, vooral de ring. Maar wat zit er nou links aan zwarte puntjes?
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

ik volg digitale vormgeving, in avondcursus. is in academie. leuke lessen, zie je zowat vanalles, van photoshop tot flash enzo.. dit jaar ben ik in 2 e jaar, en ben bijna enige leerling. daardoor is '(op mijn aanraden) het hoofdzakelijk fotografie. en zeker met mijn nieuwe canon. er is een studio (eigenlijk voor een cursus fotografie die geen plaats biedt voor digitale) die ik kan gebruiken. je kan echt optimaal genieten van licht en zo, met die softboxen. ook zo'n lichtmetertje heeft mogelijkheid om ideaal licht te verkrijgen he, tof ding. je stelt sluiterstijd in van vb 1/125, meet het licht bij het toestel, en vervolgens heeft hij diafragma aan. enige wat je extra nodig hebt, (behalve die studio dan..) is een syncronieblokje, dat je op je canon past, en zo , verbinding maakt met de softboxen en zo he,

als je kans hebt, moet je dat eens proberen.

en.. oh ja, haha, die puntjes , gewoon geen zo'n proper wit papier. :wink:
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
djc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 883
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 20:51

Tom,

Waar doe jij die cursus digitale vormgeving? Is dat veel fotograveren?
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

ik ben belg he. ik volg die cursus digitale vormgeving in Menen, een stadje aan de grens met frankrijk.
vorig jaar was het hoofdzakelijk photoshop. we gingen een enkele keer fotograferen (dagje uit naar rijsel, panorama's fotograferren)

dit jaar zit ik als bijna enige leerling in een 2e jaar (door toeval zitte er veel in 3e en 4e) en wordt het mogelijk om dingen te doen die ik graag doe.

dus, heb ik gekozen om in studio te fotograferen, meer te weten over diafragma, sluiterstijd, iso's... de cursus is heel vrij, en de lkr geeft wat gevraagd is. t is wel boeiend, en afwisselend, en heel ruim.
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
djc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 883
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 20:51

Dat zijn mij toch te ver weg. woon weliswaar vlak bij grens met onze belgische vrienden maar helemaal naar de Belgisch-franse grens, non!!!
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

tom schreefCOLONik ben belg he.
We nemen je - bij hoge uitzondering - toch wel serieus hoor :D

België is helaas te ver voor me, zeker als we praten over een plaatsje dicht bij de grens met Frankrijk. Anders had ik graag eens komen kijken naar je verrichtingen in de studio. Maar het is niet anders.
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

bij hoge uitzondering!!!!! :lol:
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

tom schreefCOLONbij hoge uitzondering!!!!! :lol:
Pfoe... je kunt er gelukkig zelf ook om lachen.

Zo, en nu weer serieus! :P
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar