graag jullie menig

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ronnie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2004 16:16
WoonplaatsCOLON Tholen

Hoi

Ik zou graag jullie mening willen weten over deze foto, en ik kan tegen commentaar dus kom maar op.

mvg Ronnie

http://www.300d.nl/forum/album_thumbnai ... ic_id=2164
Canon 30D, EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
Canon 430 EX Canon Battery Grip BG-E2
Gebruikers-avatar
john v
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1207
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2004 20:04
WoonplaatsCOLON hendrik ido ambacht

meneer gates,hij hapert steeds!!!
Dazzle
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2004 16:03
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

eerlijk.. hij is nogal saai.. er zit een groot 'leeg gat in'.. als silhouet had het bootje eigenlijk tegen de ondergaande zon moeten staan.. de paaltjes misschien iets hoger.. of je had een honderd meter naar rechts moeten lopen de vijf delen staan een beetje los van elkaar.. ik weet niet of je naar rechts kon, de tijd had om te wachten of dat de zon verdwenen zou zijn.. maar ik weet wel dat als je zo tegen een ondergaande zon fotografeerd je eigenlijk alleen een silhouet kunt maken en de kade is nou niet echt een geschikt object daarvoor...
- doe je je ogen open sta je midden in het leven.. -
CanonEOS300D-18/55-50/200-Sigma105Macro-1Gb Sandisk - 1Gb Sandisk UltraII - Ikelite UH
ronnie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2004 16:16
WoonplaatsCOLON Tholen

Nu ik de foto op jou manier heb bekeken zie ik wat je bedoeld enkel wat is een silhouet?

Ik had inderdaad naar rechts gekunt en ook iets naar achter enkel mijn bedoeling was om te proberen er diepte in te krijgen doormiddel van die paaltjes.

Nu kan ik er de volgende keer propberen er rekening mee te houden.

Groetjes Ronnie
Canon 30D, EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
Canon 430 EX Canon Battery Grip BG-E2
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Ronnie, probeer eens de horizon op een derde van onder te krijgen. Om het water er dan goed op te krijgen moet je vaak dicht naar de waterkant. Dan de zon en de boot op een goed positie krijgen dwz , niet in het midden. De zon ook niet in de rand maar in zn geheel in de foto. De techs zijn verder prima, tis de compositie.

Kro
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Robbe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 338
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2004 15:13
WoonplaatsCOLON Lokeren - België
CONTACTCOLON

ik heb er even mee gespeeld, zodat hij er al een beetje soberder maar toch veelzeggender mee wordt.
De aanpassingen zijn wel snel en slordig gedaan (de weerspiegeling klopt niet bvb), maar het is maar om een ideetje te geven he...

greetz,

robbe

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=2199[/img]
Canon EOS 300D / 18-55 kit / EF 28-80mm / Cosina 100 - 400mm
> http://users.pandora.be/Temmerman <
Dazzle
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2004 16:03
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

hmmm dat ziet er een stuk beter uit.. :)

silhouet?
http://images.google.nl/images?q=silhou ... TF-8&hl=nl
:D

het detail in het bootje is veels te donker.. vol tegen de zon in is een een gedetaileerd silhouet vaak mooier.. maar dat kan een probleem zijn als je achter je object nog iets hebt zitten.. (de kade in dit geval)
- doe je je ogen open sta je midden in het leven.. -
CanonEOS300D-18/55-50/200-Sigma105Macro-1Gb Sandisk - 1Gb Sandisk UltraII - Ikelite UH
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar