Foto's van een fraaie zondag in november z/w

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Afgelopen zondag was ik in het stadspark in Groningen en in Eelderwolde bij een nieuwe brug. Ik vond dit wel leuke platen om jullie te laten zien

1.
Kunstwerk in het stadspark. Vond het mooi om dit zo vast te leggen.

Afbeelding

2.
Ze waren ook aan het Jeu de Boulen in het Stadspark. Ook hiervan even een foto genomen. In tegenstelling tot foto 1 (waar ik achter de eerste wig stond) kon ik me hier niet verschuilen. De boom was net geen optie :)

Afbeelding

3.
En daarna nog in Eelderwolde gestopt bij een brug en nieuwe sluis. Ik vond dit wel de beste die ik daar heb genomen.

Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. (en ik wil ook best wel een discussie over ruis en korrel opstarten, maar we praten hier toch echt bij 2 en 3 (en in mindere mate bij 1) over toegevoegde korrel)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Anoniem 3

#1: de toning hiervan doet me met weemoed terugdenken aan mijn zo geliefde warme Kodak-papier. Het onderwerp kan me eerlijk gezegd niet zo boeien.
#2: Als je een foto van dat gebouw zonder boulers en andere belangstellenden gemaakt had, was het misschien interessanter geweest. Je noemde de schaduw van de fotograaf al. Het onderwerp zou spannender weergegeven zijn, als je een lager standpunt had ingenomen.
#3: An sich een mooi onderwerp, maar, zonder een discussie over de toegevoegde korrel aan te willen zwengelen...., waarom eigenlijk die toegevoegde korrel? Verder was het misschien beter geweest om de mensen wat verder door te laten lopen en je standpunt nóg wat lager te hebben gehouden.

Misschien heb je hier iets aan.
Gebruikers-avatar
poezemienie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2014 07:15
WoonplaatsCOLON Stekene
CONTACTCOLON

Mooie opnames en goede zwart/wit bewerking.....wel iets te veel verscherpt denk ik :wink:
the important thing is not the camera but the eye
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik vind de laatste (sorry: afgezien van de korrel...) mooi. Het lijnenspel trekt me lekker de foto in. De eerste twee vind ik minder aansprekend.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Ik ben het wel eens met bovenstaand commentaar. Ik vind de korrel ook niet iets speciaals toevoegen.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar