lucht-mast

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
QTIP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2004 14:08

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat ik eventueel anders had kunnen doen kwa compositie en/of instellingen het was namelijk perongeluk in de portrait mode geschoten.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=1564[/img]
Shooting Mode
Portrait
Tv( Shutter Speed )
1/4000
Av( Aperture Value )
3.5
Metering Mode
Evaluative
Exposure Compensation
0
ISO Speed
100
Lens
18.0 - 55.0 mm
Focal Length
18.0 mm
Image Size
3072x2048
Image Quality
Fine
Flash
Off
White Balance
Auto
AF Mode
One-Shot AF
Parameters
Contrast +1
Sharpness +1
Color saturation +1
Color tone Normal
Color Space
sRGB
File Size
1801KB
File Number
887-8707
Drive Mode
Continuous shooting
Hades-1
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 2230
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 07:52
WoonplaatsCOLON Deurne
CONTACTCOLON

om heel eerlijk te zijn, vind ik mn niet zo mooi omdat je details mist van demast.
je ziet ze net niet door het tegenlicht. (de mast ziet er nogal groot uit, dus met flitsen had je ook niet gehald denk ik)
de lucht is daarintegen wel mooi belicht
Toon

Ik ben het wel met Hades-1 eens. inderdaad de lucht is mooi maar het voorwerp mist teveel detail waardoor het geheel toch nog saai wordt. (De mast eist alle aandacht op). Flitsen kan wel met 'n hogere isowaarde en de standaardflitser. (het beruik neemt toe met de isowaarde, zie handleiding.)
gr.
Toon
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Wel intressant lijnenespel. Je zou hem moeten snijden om het effect te versterken en de aandacht op het lijnen spel te krijgen. Dan word ie spannend als je de top van de mast op een derde van boven en een derde uit de rechterbovenhoke snijd. Word ie wel kleiner maar je compo een stuk sterker.

Kro
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar